AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #166.582
  • #166.583
Behandeling van de endodontoloog wordt toch grotendeels vergoed :D

Scheelt weer bijna 1k.

• #166.584

Bijlagen

• unknown.png
    unknown.png
    142,3 KB · Weergaven: 74
  • #166.590
09ECB361-654D-4F95-83FB-6CB12D7E986D.jpeg

• #166.593
  • #166.594
Niet als je de voorgeschreven dosis neemt, maar indien je die 2/3x neemt dan werkt het voor mij wat beter.
Heb nooit gesnurkt en sinds ik de GH neem wel, dus vermoed dat het daardoor komt.
Ik slaap door de weeks in andere kamer dan mijn vrouw. Houd ons seksleven ook spannend btw
(ik hoef niet meer op de bank :D)

• #166.595
In mijn ervaring voor geen meter. Moet wel zeggen dat m'n gesnurk door apneu komt en daar helpt alleen een CPAP/mondstuk/operatie tegen.

Niet als je de voorgeschreven dosis neemt, maar indien je die 2/3x neemt dan werkt het voor mij wat beter.
Heb nooit gesnurkt en sinds ik de GH neem wel, dus vermoed dat het daardoor komt.

Ik slaap door de weeks in andere kamer dan mijn vrouw. Houd ons seksleven ook spannend btw
(ik hoef niet meer op de bank :D)

Hier ook een snurker, die van mjj wordt er knettergek van. Slaapt met oordoppen in of op de bank. Zo'n mondstuk lijkt mij ook kut om mee te slapen...

• #166.596
Hier ook een snurker, die van mjj wordt er knettergek van. Slaapt met oordoppen in of op de bank. Zo'n mondstuk lijkt mij ook kut om mee te slapen...
Mijn pa heeft slaapapneu en slaapt nu ook met zo'n toestel en een masker op. Was er in het begin ook terughoudend in maar hij zei dat je het vrij snel gewoon bent en het helpt hem enorm hard! En mijn ma wordt nu niet constant wakker van het gesnurk. Alleen maakt dat toestel wat lawaai maar dat is ook minimaal. Het heeft voor beiden een verbetering gebracht in hun leven, duidelijk merkbaar.

• #166.597
Wel eens laten testen op slaap apneu? Ben zelf in afwachting van een afspraak op 't ziekenhuis. Slaaptest gehad al en heb dus heftige apneu. Iets van 49 episodes per uur :') zo'n CPAP zou ook het snurken flink moeten verminderen. Mondstuk hoef ik idd ook niet, lijkt me vreselijk. Kwijl al genoeg in m'n slaap.

• #166.598
Sinds ik ben afgevallen vanaf 110kg is het een stuk minder. Ook al is het spier, massa is massa

• #166.599
Zou zelf eerst alle “kruidvat” middeltjes proberen voordat je naar de huisarts gaat en van alles aangepraat word. Er zijn tegenwoordig best veel middeltjes die je eventueel zou kunnen proberen, de een heeft er baat bij en de ander niet. Kan me wel voorstellen als je apart slaapt dat het niet positief uitpakt op je relatie.

• #166.600
Zou zelf eerst alle “kruidvat” middeltjes proberen voordat je naar de huisarts gaat en van alles aangepraat word. Er zijn tegenwoordig best veel middeltjes zie je eventueel zou kunnen proberen, de een heeft er baat bij en de ander niet. Kan me wel voorstellen als je apart slaapt dat het niet positief uitpakt op je relatie.

Heb jij aandelen bij Kruidvat?

Terug
Naar boven