- Waardering
- 27.814
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
@jhonfromtokyo zie hier 😂
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@jhonfromtokyo zie hier 😂
waarom in godsnaam!?
Heb je haar fysiek gezien? Kan easy
Overkill imo gaat alleen maar spek aanzetten of zit ze ook aan de schildklierhormonen.
Op minder verliest ze gewicht:Overkill imo gaat alleen maar spek aanzetten of zit ze ook aan de schildklierhormonen.
Dit is nog geen 200 kcal verschil.
Heeft ze dan zo'n druk lichamelijke baan dat ze zo veel kcal nodig heeft. It just doesn't make sense to me.Op minder verliest ze gewicht:
Dit is nog geen 200 kcal verschil.
Geen idee, ik herinnerde mij dat ze onlangs iets had gepost over gewichtsverlies op ruim 3k kcal.Heeft ze dan zo'n druk lichamelijke baan dat ze zo veel kcal nodig heeft. It just doesn't make sense to me.
Geen idee, ik herinnerde mij dat ze onlangs iets had gepost over gewichtsverlies op ruim 3k kcal.

Heb een fysieke zware job.. (kasten heel de dag slepen en verzetten) dusja.Heeft ze dan zo'n druk lichamelijke baan dat ze zo veel kcal nodig heeft. It just doesn't make sense to me.
NopeOverkill imo gaat alleen maar spek aanzetten of zit ze ook aan de schildklierhormonen.
Waarom? Ik ben aan bulken nu (off season) gewicht was aan het droppen daarom ophoging.
Heb een fysieke zware job.. (kasten heel de dag slepen en verzetten) dusja.
Kast Ikea?Heb een fysieke zware job.. (kasten heel de dag slepen en verzetten) dusja.
Hoe kan je dit zeggen zonder haar dagelijkse verbruik te weten tho'Overkill imo gaat alleen maar spek aanzetten of zit ze ook aan de schildklierhormonen.
Kastnation a mattie
Inderdaad ikea kasten.. want ik werk bij de Ikea

Marathon net niet (gelukkig)Hoe kan je dit zeggen zonder haar dagelijkse verbruik te weten tho'
Misschien rent ze wel een marathon per dag
Waarom minder je dat dan niet?Marathon net niet (gelukkig)
Wel gewoon mn cardio 4x 20 min per week