- Waardering
- 7.891
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 87kg
Toen werd hij wakker
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toen werd hij wakker
Heeeeee, was jij dat!Ik heb dat in periodes dat ik lid ben van een sportschool ook altijd voor maar dan met winnaars van Belgische bodybuildingwedstrijden. 1 wilde mij aanpakkken maar toen trok ik een dolk en die heeft nooit nog wat gezegd.
www.vechtsportinfo.nl
Basic fit echt een tokkie gymHeeeeee, was jij dat!
![]()
Steekpartij bij Basic Fit Gym ruzie! 'Niet veilig' (video)
Twee klanten Basic Fit klanten kregen deze week ruzie in Lilwww.vechtsportinfo.nl

Viva La FranceBasic fit echt een tokkie gym
Zou hier bij golds ook zo kunnen gebeuren![]()
Hij is zo sterk omdat hij nooit restaurantvoedsel eet.Ik denk dat de anabolenmannen schrik van jou hebben omdat zij serieus willen trainen en jij ze altijd gaat lastigvallen met je sterke lulverhalen.
Voor mijn gevoel mag er wat extra gas op maar luister uiteraard braaf naar mijn eigen coach.
Het gaat goed zo te zien dus is dat beter ja.Voor mijn gevoel mag er wat extra gas op maar luister uiteraard braaf naar mijn eigen coach.
Leuke gym altijd basic fit 😇Heeeeee, was jij dat!
![]()
Steekpartij bij Basic Fit Gym ruzie! 'Niet veilig' (video)
Twee klanten Basic Fit klanten kregen deze week ruzie in Lilwww.vechtsportinfo.nl
Die side pose pic vind ik echt bangelijk!
Wat weeg je nog?
Ik schommel rond 105 kg momenteel
bc1qar0srrr7xfkvy5l643lydnw9re59gtzzwf5mdqWaar kunnen we geld naartoe overmaken voor een pedikuurtje?
god***domme goed geheugenDat is het rekeningnummer van je moeder. Die ken ik inmiddels al uit me hoofd.
Meestal niets, maar bekritiseren ze continu trainen met zware gewichten in mijn bijzijn zonder mijn naam te noemen. Vaak gaan ze dan zelf blasten, zelfs een oude gek die nog een paar jaar ouder is dan ik. Dan pakken ze zelf wat zwaardere gewichten, maar nog steeds niet veel zaaks.
Ik noemde toch Willem Jonkman al.