ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
😂😂😂😂
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
😂😂😂😂
Mag je dan elke dag overschot balletjes opeten?
Ja nou neen.. ik werk in magazijn van de Ikea.
Ook jij magazijn
Mag op een tegeltje

als je een fysiek zware baan heb vind ik t al een stuk begrijpelijkerWaarom? Ik ben aan bulken nu (off season) gewicht was aan het droppen daarom ophoging.

Is toch vrij duidelijk dat als je niet aankomt dat je meer kcal gaat eten, of wil jij zeggen dat laws of thermodynamics niet gelden voor peanut?🤔als je een fysiek zware baan heb vind ik t al een stuk begrijpelijker![]()
Het is inderdaad of die 3k betalen of scheren want wat je nu hebt ziet er imo niet echt uit.Edit: ik begreep ze verkeerd, ze bedoelden 1800 grafts in totaal voor beide wangen. 3000€
Misschien ga ik doen
Dit ben jij toch helemaal niet? Of maakt een andermans lift jou blij?
Hij staat te spotten. Zijn waarschijnlijk 5kg schijven net als Ryan gebruiktDit ben jij toch helemaal niet? Of maakt een andermans lift jou blij?
Maar ff serieus, waarom post jij een video van zuid afrikaans powerlifter Nicolaas Du Preez. Veel mensen zullen denken dat jij dit bent.
Had ik ergens gezegd dat ik dat benMaar ff serieus, waarom post jij een video van zuid afrikaans powerlifter Nicolaas Du Preez. Veel mensen zullen denken dat jij dit bent.
Ik vond die lift geweldigDit ben jij toch helemaal niet? Of maakt een andermans lift jou blij?
Al half jaar/jaar lang minoxidil geprobeerd?Edit: ik begreep ze verkeerd, ze bedoelden 1800 grafts in totaal voor beide wangen. 3000€
Misschien ga ik doen