- Waardering
- 2.046
Damn daar zit veel meer in.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Damn daar zit veel meer in.
Deze powerlifter heeft 1RM van 245, dus ja dan is 180kg easy
Jaman het vloog zo van zn borst af. Dat heb ik alleen bij 140
4 a 5 weken volgas hier.Geaccepteerd dat ik weer moet deloaden.
Hebben meer dat? Dat je na ongv 8 weken stram wordt.
Hoe bedoel je?
ja ik heb dat dus na 4 a 5 weken.Hoe bedoel je?
Ik hou 6 weken volgas vol en daarna begin ik altijd te wankelen / stagneren (week 7/8).
1 week deload en daarna weer groene cijfers lol
Wat is volgas volgens jou?Hoe bedoel je?
Ik hou 6 weken volgas vol en daarna begin ik altijd te wankelen / stagneren (week 7/8).
1 week deload en daarna weer groene cijfers lol
2x zoveel als halfgas
Bij mij was 1 week rust & herstel voor mij het beste. Maardan alleen als ik me bij iedere training moe en futloos voel en progressie averechts gaat.Met benen trainen tot het kots half in mijn nek hangt of ik moet gaan zitten zodat ik niet can mijn stokje ga. Boven zelfde verhaal
Waarom maakt dat je dag goed in een bulk? Misschien doe ik 't verkeerd maar ben altijd wel blij als ik gewicht gain in een bulk.
Ze is gewoon blij dat ze nog meer mag eten.Waarom maakt dat je dag goed in een bulk? Misschien doe ik 't verkeerd maar ben altijd wel blij als ik gewicht gain in een bulk.
Dat ga je me niet wijsmaken met haar maaltijden
Haha neen! Maar betekent wel dat metabolisme wel goed terug is. Eerst was dit niet het geval.
Zeg maar op een plateauHaha neen! Maar betekent wel dat metabolisme wel goed terug is. Eerst was dit niet het geval.