- Waardering
- 9.883
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
komt wel heel dichtbij zo.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
komt wel heel dichtbij zo.
Ja, dat is nu iets wat je ook niet echt wilt
Gaat goede richting uit toch.3 weken rond de 105 kg gezeten en hoewel mijn shape steeds beter leek te worden, wil je toch het gewicht omlaag zien gaan. Vannacht 6x eruit om te pissen en gewicht nu eindelijk gedropt. Shape ook direct weer enorm verbeterd, vooral rug.
![]()
4-5 liter elke dagGaat goede richting uit toch.
Vaak naar toilet 😂😂op hoeveel water zit je per dag?
Een workshop van Bert?De posts van bert over zijn pyramid scheme sekte bijeenkomsten blijven mijn dagen wel goedmaken. Misschien een leuk idee voor een volgende dbb meet.
Enige workshop die ik wil van hem is hoe ik een conductrice kan overmachtigenDe posts van bert over zijn pyramid scheme sekte bijeenkomsten blijven mijn dagen wel goedmaken. Misschien een leuk idee voor een volgende dbb meet.
De posts van bert over zijn pyramid scheme sekte bijeenkomsten blijven mijn dagen wel goedmaken. Misschien een leuk idee voor een volgende dbb meet.
@BB_De posts van bert over zijn pyramid scheme sekte bijeenkomsten blijven mijn dagen wel goedmaken. Misschien een leuk idee voor een volgende dbb meet.
Welke coin is ditOude energieverslindende circulatiepomp van de vloerverwarming vervangen. Meer prutswerk dan ik had verwacht en van 7 tot half 1 mee staan knoeien, maar het verbruik wanneer alles uit staat mooi omlaag geschroefd met 50-60w. Met een jaartje of 2-3 break even. Vond het al vreemd dat mijn gebruik 's nachts nooit lager dan 150 was, na dagen zoeken bij zo'n kut pomp terecht gekomen.
![]()
![]()
KWH
De oude pomp wel netjes aangeleverd om aan de circulariteit bij te dragen mag ik hopen.Oude energieverslindende circulatiepomp van de vloerverwarming vervangen. Meer prutswerk dan ik had verwacht en van 7 tot half 1 mee staan knoeien, maar het verbruik wanneer alles uit staat mooi omlaag geschroefd met 50-60w. Met een jaartje of 2-3 break even. Vond het al vreemd dat mijn gebruik 's nachts nooit lager dan 150 was, na dagen zoeken bij zo'n kut pomp terecht gekomen.
![]()
![]()
Hoe bedoel je? Ligt nu nog in de kamer tot we weer eens naar de stort gaan, waar die bij de rest van de elektrische apparaturen terecht kan.De oude pomp wel netjes aangeleverd om aan de circulariteit bij te dragen mag ik hopen.
Zoiets bedoelde ik, als je hem gewoon bij het algemeen afval gooit is het alleen een besparing voor jezelf, maar niet voor “het systeem”.Hoe bedoel je? Ligt nu nog in de kamer tot we weer eens naar de stort gaan, waar die bij de rest van de elektrische apparaturen terecht kan.
Algemeen afval betaal je juist voor?Zoiets bedoelde ik, als je hem gewoon bij het algemeen afval gooit is het alleen een besparing voor jezelf, maar niet voor “het systeem”.