ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Ik geef hem 2 jaar en dan jou ook Tinus
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik geef hem 2 jaar en dan jou ook Tinus
Op het kinderfeestje van mijn dochter laatst waren alle meiden aan het zwabberen en zwaaien met hun frikandel en riepen ze ook allemaal p**mel.Kameel Jr. doet het ook goed op school.
Leert elke dag dingen bij. Vandaag was het 'piemol'. Trots.
![]()
Hij houdt in elk geval al niet op als ik stop zeg.
Klopt! Vandaag was Winston Bogarde aan de beurt. Winston Bogarde, baas!
Ironisch dat iemand genaamd Jesper deze post afkeurt.Op het kinderfeestje van mijn dochter laatst waren alle meiden aan het zwabberen en zwaaien met hun frikandel en riepen ze ook allemaal p**mel.
Het hoort er bij.
2 weken
Nu het lente weer nog.Vandaag lekker tuinieren met mn zoontje van 3.
Insectenhotel ophangen
Bloembollen voorpoten in potten
Alvast wat dingen voorzaaien in de hobbykas
Bemesten(heb 40kg gedroogde koemest bij de boer gehaald)
Zaadjes haal ik jaarlijks van eigen planten
Lentekriebels.![]()
Hier was het 18 graden gister en het zonnetje brand nu ook al lekker door de woonkamer
Er zijn nog dingen die ik goed kan. Vraag het maar aan je vrouw.
![]()
@Arminius het is vaak grappig, maar als ik het zo even bekijk is het best griezelig hoe vaak je mijn vrouw vernoemde...
Hoe vaak vernoemt je vrouw hem?@Arminius het is vaak grappig, maar als ik het zo even bekijk is het best griezelig hoe vaak je mijn vrouw vernoemde...
Ze kan het haast over niks of niemand anders hebben.
Heeft hij/zij ook van je kookkunsten geproefd?
Die hond eet alles mee 😂
Ik heb gewoon een goede band met haar.@Arminius het is vaak grappig, maar als ik het zo even bekijk is het best griezelig hoe vaak je mijn vrouw vernoemde...