ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar heb je last van?Niks raars gevonden met de gastroscopie, gelukkig.
Toen eenmaal de slang in achter mn keel zat moest ik even aan @Robin denken, namelijk allebei om van te kotsen🤡
Oh ik dacht omdat je het gewoon bent om mn lange slang in je bek te hebben.Niks raars gevonden met de gastroscopie, gelukkig.
Toen eenmaal de slang in achter mn keel zat moest ik even aan @Robin denken, namelijk allebei om van te kotsen🤡
Passageklachten, eten wat regelmatig blijft steken en vage pijn achter mn borstbeen, brok in de keel gevoel en maagzuur. Dus was even zaak om naar te laten kijken
Je verward je met je moeder denk ik😁Oh ik dacht omdat je het gewoon bent om mn lange slang in je bek te hebben
Schrijf anders ineens verwartd, als je dan toch al slechte zinnen schrijft.
Hoe oud ben jij?
Dan snap je mijn bericht mss beter.
Ga in de garage van papa dromen over rijden op een echte motor. tot die tijd : brommers kieken😁Schrijf anders ineens verwartd, als je dan toch al slechte zinnen schrijft.
Ja, nu ik dit lees begrijp ik helemaal waarom je als vader van halverwege de 30 zo in de verdediging schiet én nog met “je moeder” als comeback komt. Dank voor je aanvulling.Dan snap je mijn bericht mss beter.
Enne , net zo oud als 2x jouw vet%🤡
Misschien ais de dame in kwestie wel zeer de moeite...Ja, nu ik dit lees begrijp ik helemaal waarom je als vader van halverwege de 30 zo in de verdediging schiet én nog met “je moeder” als comeback komt. Dank voor je aanvulling.
Boehoe😥. De groetjes aan je moeder👋Ja, nu ik dit lees begrijp ik helemaal waarom je als vader van halverwege de 30 zo in de verdediging schiet én nog met “je moeder” als comeback komt. Dank voor je aanvulling.
Denk dat jij niet weet wat dat werkelijk is.Ga in de garage van papa dromen over rijden op een echte motor. tot die tijd : brommers kieken😁
goed verhaal
Denk niet dat jij weet wat ik werkelijk weet.