apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Ik kan lezen maar thnx voor de duiding

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kan lezen maar thnx voor de duiding

Haha vind dat echt een prachtig programma.Sinds gisteren Lang Leven De Liefde ontdekt
Holy mother of cringe, dit is top
Het is geweldig
Op Videoland staan ze allemaal. Wij zijn inmiddels ergens bij seizoen 2, hebben een deel van 1 geskipt omdat 't met die covid regels saai was.
First dates is ook geweldig heb ik van horen en zeggem, daar doen alleen echte helden aan mee.Sinds gisteren Lang Leven De Liefde ontdekt
Holy mother of cringe, dit is top
First Dates is echt te links voor woordenFirst dates is ook geweldig heb ik van horen en zeggem, daar doen alleen echte helden aan mee.
@BB_
Wij smoken voordat we het aanzetten en maken iedereen belachelijk in dat programma, met name de transgenders.
Ga jij buiten even een rondje lopen en nadenken wat hij zojuist getypt hebt.Wij smoken voordat we het aanzetten en maken iedereen belachelijk in dat programma, met name de transgenders.
Vywap past er prima tussen met z'n homo-erotische oorbelletjes.Ga jij buiten even een rondje lopen en nadenken wat hij zojuist getypt hebt.
Een hele mooie en eerlijke afspiegeling van de samenlevingWij smoken voordat we het aanzetten en maken iedereen belachelijk in dat programma, met name de transgenders.
Iemand zei laatst: Ik dacht dat jij Links stemdeVywap past er prima tussen met z'n homo-erotische oorbelletjes.
Onlangs gehoord van een collega: Je bent zo aardig, waarom stem je rechts.Iemand zei laatst: Ik dacht dat jij Links stemde
Ja toen was ik wel vies beledigd