MikeAKA
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.660
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 14%
Ok. Dan geen DM's meer sturen of ik naar een meeting kom he!🤡 stiekemerd
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok. Dan geen DM's meer sturen of ik naar een meeting kom he!🤡 stiekemerd
De laatste die ik heb ontvangen was een berichtje van jou, waar je uit jezelf excuus aanbood.Ok. Dan geen DM's meer sturen of ik naar een meeting kom he!🤡 stiekemerd
Ga eens weg met die regenboog, woke witch!

Wat is de betekenis van een omgekeerde regenboog?
Goed om te lezen dat je weer jezelf bentDe laatste die ik heb ontvangen was een berichtje van jou, waar je uit jezelf excuus aanbood.
Geloof niet dat ik dr een geheim van heb gemaakt dat ik t wel fijn vond dat je niet met die pl**ris kinderen naar de meet kwam

De laatste die ik heb ontvangen was een berichtje van jou, waar je uit jezelf excuus aanbood.
Geloof niet dat ik dr een geheim van heb gemaakt dat ik t wel fijn vond dat je niet met die pl**ris kinderen naar de meet kwam
Als het aan mij ligt niet mjaDat was een meet later😜 en dat excuus kwam na een foute grap. En daarvoor stuurde je me nog na dat je mn grap wel leuk vond , forgotten you lil ho?
Daarvoor vond je het wel leuk om mn "gezicht" eens een x te zien😝
En dat bericht kwam vanuit het niets van jou. Maar ik heb gezegd dat ik wat leuks met mn kinderen ging doen. En nu mij lopen haten tegenover iedereen ,daarom gooi ik het er even in. Sneaky mofos
niet voor niks 36 en single zeker😁😁
Dont be offended please🤡
En dacht dat ik op negeren stond?🤡

Allemaal haten etcAls het aan mij ligt niet mja
PostNL brengt morgen mijn simp medaille
Ik zou niet weten wat t uitmaakt. Ik heb t niet zo op je, en denk al snel dat face to face minder ernstig is. Maar dat je de forum mong**l bent is voor wel duidelijkDat was een meet later😜 en dat excuus kwam na een foute grap. En daarvoor stuurde je me nog na dat je mn grap wel leuk vond , forgotten you lil ho?
De meeste berichten kwamen allemaal vanuit jouw kant. Behalve het excuus voor een lompe grap en ik kan het zo bewijzen no problemo.
Laatste meet zei ik dat ik zou komen, kreeg 😍😍 op mijn bericht. Die kan iedereen zo terugzoeken. De meet bij XXL.🥲
Daarvoor vond je het wel leuk om mn "gezicht" eens een x te zien😝
En dat bericht kwam vanuit het niets van jou. Maar ik heb gezegd dat ik wat leuks met mn kinderen ging doen en mijn vrouw moest werken
En nu mij lopen haten tegenover iedereen ,daarom gooi ik het er even in. Sneaky mofos
niet voor niks 36 en single zeker😁😁
Dont be offended please🤡
En dacht dat ik op negeren stond?🤡
Ben je nu down?

Jij bent bijzonder, dat is wat anders.
Is wel waar

In het echt is het nog erger , trust me🤡Ik zou niet weten wat t uitmaakt. Ik heb t niet zo op je, en denk al snel dat face to face minder ernstig is. Maar dat je de forum mong**l bent is voor wel duidelijk
Ben je nu down?![]()
Ik zou nog liever tot m’n 80ste single blijven als ik zie wat er hier allemaal uitgesproken wordt door mannen die denken dat ze ‘wel snappen hoe het daten/hebben van een relatie’ werkt. Niet echt een flexEn nu mij lopen haten tegenover iedereen ,daarom gooi ik het er even in. Sneaky mofos
niet voor niks 36 en single zeker😁

Geen ervaring mee. Heb al 17 jaar dezelfde. Heerlijk rustig zonder dat gezeik.Ik zou nog liever tot m’n 80ste single blijven als ik zie wat er hier allemaal uitgesproken wordt door mannen die denken dat ze ‘wel snappen hoe het daten/hebben van een relatie’ werkt. Niet echt een flex![]()
Foto ?Ik zou nog liever tot m’n 80ste single blijven als ik zie wat er hier allemaal uitgesproken wordt door mannen die denken dat ze ‘wel snappen hoe het daten/hebben van een relatie’ werkt. Niet echt een flex![]()
Niet doen Ron.Foto ?
Misschien wil ik je wel doen terwijl jij het single zijn beter leert begrijpen. Maar ik waarschuw je vast, altijd alleen eten is niet leuk.
Door de verkoeling van het water hou je het langer vol? 😌Ah, wat vervelend. Ik heb net een date met mijn broodrooster ingepland. In bad.
Rond je 45e word het toch wreed eenzaam. Al je vrienden hebben kinderen of een eigen leven. Stappen doe je niet zo veel meer, dan val je toch aardig buiten de boot.Foto ?
Misschien wil ik je wel doen terwijl jij het single zijn beter leert begrijpen. Maar ik waarschuw je vast, altijd alleen eten is niet leuk.