AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #167.401
Rond je 45e word het toch wreed eenzaam. Al je vrienden hebben kinderen of een eigen leven. Stappen doe je niet zo veel meer, dan val je toch aardig buiten de boot.
Alleen zonder kinderen kan je ook gewoon een Leven hebben. Maar ja na je werk zit er niemand op de bank. Maar tussen eenzaam en alleen zit wel een verschil.

• #167.402
Sommige nemen dan een hond om zich niet alleen te voelen

• #167.404
  • #167.409
  • #167.416
Rond je 45e word het toch wreed eenzaam. Al je vrienden hebben kinderen of een eigen leven. Stappen doe je niet zo veel meer, dan val je toch aardig buiten de boot.

Maar gelukkig heeft @Gremlin dan haar bezem nog
Juist fijn man, heerlijk rustig als al je vrienden druk zijn met hun kinderen ed.
Ik kom wel langs als de kinderen op bed liggen of bij de ex zijn.

• #167.417
Juist fijn man, heerlijk rustig als al je vrienden druk zijn met hun kinderen ed.
Ik kom wel langs als de kinderen op bed liggen of bij de ex zijn.
Ligt er natuurlijk aan hoe je aard is, sommigen kunnen er wel goed tegen. Ieder zn ding

• #167.418

Maar gelukkig heeft @Gremlin dan haar bezem nog
Dat is toch al vanaf ongeveer je 30e? Wat betreft vrienden met kinderen en eigen leven en het weinige stappen.

• #167.419
Dat is toch al vanaf ongeveer je 30e? Wat betreft vrienden met kinderen en eigen leven en het weinige stappen.

Nee joh, ik ben bijna 40. Je moet je, als je dat wilt voorkomen/ontwijken, jezelf natuurlijk ook gewoon omringen met gelijkgestemde mensen.
Dus je krijgt 10 jaar extra, tegen die tijd ben je zo naar de t*ring van al dat feesten, AAS en andere onzin, dan wens je net als ik een kleintje zodat je lekker rustig aan kunt doen.
inb4 iedereen die gaat zeuren over weinig slaap en andere first world problems die krijgt met kinderen :o

Terug
Naar boven