XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #167.441
Mooi dagje gister en Trix de T-rex blijft serieus imposant. Ben er nu al een aantal keer geweest maar dit blijft je toch elke keer bij( zowiezo al die beesten in die zaal )
20230326_140535.jpg
20230326_140910.jpg
20230326_140934.jpg

• #167.445
Ben vast niet de enige die na paar quad oefeningen backsquat included weinig energie nog over heeft voor hammies

• #167.450
Bijna 2 jaar oud apparaat van €300 start niet meer. Fabrikant zegt 1 jaar garantie dus pech. Product hebben we echter gekocht bij bol.com.

Bol.com zegt leuk voor de fabrikant, maar zo'n product van €300 mag niet binnen 2 jaar stuk gaan. Dus we gaan gaan het dwingen bij de fabrikant, geeft hij er geen gehoor aan dan sturen we jou een retourbon en krijg jij je geld terug en regelen wij het met de fabrikant.

Top. Bol.com heeft wel een prima klantenservice in mijn ervaring.

Laatst bewerkt:
  • #167.451
Bijna 2 jaar oud apparaat van €300 start niet meer. Fabrikant zegt 1 jaar garantie dus pech. Product hebben we echter gekocht bij bol.com.

Bol.com zegt leuk voor de fabrikant, maar zo'n product van €300 mag niet binnen 2 jaar stuk gaan. Dus we gaan gaan het dwingen bij de fabrikant, geeft hij er geen gehoor aan dan sturen we jou een retourbon en krijg jij je geld terug en regelen wij het met de fabrikant.

Top. Bol.com heeft wel een prima klantenservice in mijn ervaringen..

Yep. Als ik over klantenservice mag spreken ga ik altijd;

Algemeen = Bol.com
Witgoed/Keukenspul = Coolblue.nl
Electronica = Megekko.nl
Telefonie/Accessoires = belsimpel.nl

Heb vaak pech met spullen, ben door bovenstaande nog nooit teleurgesteld.

• #167.452

Top. Bol.com heeft wel een prima klantenservice in mijn ervaringen..
Verkoper moet wettelijke garantie nakomen, oftewel conformiteit. Je hebt niets met fabrikant te maken maar met de verkoper. beroep je op conformiteit en niet op fabrieks of verkopersgarantie

• #167.453
Altijd fijn om positief verrast te worden door klantenservice.

In dit geval inderdaad gewoon wettelijke garantie.

Winkels weten ook echt wel dat ze het van goede klantenservice moeten hebben. Je kan vaak echt veel gedaan krijgen als je zelf ook vriendelijk bent en duidelijk je probleem uitlegt.

In mijn tijd bij de HEMA mocht ik ook echt best wel veel flikken als ik maar zorgde dat de klant uiteindelijk tevreden was. Heb zelfs weleens een collega met een bos bloemen langstuurd bij een vaste klant omdat er door ons beloftes niet nagekomen waren.

In tegenstelling tot providers..... Klantenservice is daar in mijn ervaring echt altijd fucking bagger.

• #167.454
Doe ik ook al 1jaar+ en werkt perfect en itt wat vele zeggen, mis ik vrij weinig kracht met squatten. Voelt zelfs fijner met een pomp al in je hams.
Welke oef doe jij voor hammies pre-squat? Ik deed in het begin eerst DL dan squat maar dan bewoog squat voor geen meter.

• #167.456
Bij Bol.com duurt het soms voordat je een case-medewerker krijgt per e-mail, zeker als je koopt via 3e partij.

• #167.457
Welke oef doe jij voor hammies pre-squat? Ik deed in het begin eerst DL dan squat maar dan bewoog squat voor geen meter.
2 setjes seated calf raises
Dan squat
Dan RDL
Dan leg press 45°
Dan lying leg curls tot falen en met partials
Dan adductor supersetten met kuiten
Als laatste nog afmaken met leg extensions

Gaat prima en ik gebruik al 6 maanden of meer geen preworkout meer en train ook nog na een actieve baan van 10uurtjes of soms iets meer.

Dus als mensen zeggen, kheb er geen energy meer voor dan kan ik dat zelf nooit zo goed begrijpen.

• #167.458
Wetende dat @Arminius vandaag boos wordt voor een post van 2,5 jaar geleden.

We weten dat hij niet een van de snelste is maar dit...

Screenshot_2023-03-30-12-09-25-928_com.android.chrome.jpg

• #167.459
Ik reageerde er eigenlijk stiekem opnieuw op om te zien of er reactie zou komen.

8cd103aeb8097ac72fc295ddb122f70deae513b2abc0d3996c1865a357b6ca21_1 (1).jpg

• #167.460
Laatste beetje laminaat gelegd. Alleen nog 1.5 plafond sauzen beneden en de muren voorzien van sierlijsten + saus en we zijn eindelijk klaar!
PXL_20230330_213212567.jpg

Voor nu tot aan de bruiloft... :D Dan in de zomervakantie nog de homegym en 2 zolderkamers fixen.

Terug
Naar boven