MikeAKA
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.660
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou er niet 1 kopen die niet goed werkt.
Dus geen donkere terras heater?
Nee.
Jawel bro, ik heb dit nog nooit eerder gehoord en ben aardig in shockBen vast niet de enige die na paar quad oefeningen backsquat included weinig energie nog over heeft voor hammies
Volgens John Meadows is het verstandig eerst wat hamstring werk te doen alvorens je gaat squatten.Ben vast niet de enige die na paar quad oefeningen backsquat included weinig energie nog over heeft voor hammies
Doe ik ook al 1jaar+ en werkt perfect en itt wat vele zeggen, mis ik vrij weinig kracht met squatten. Voelt zelfs fijner met een pomp al in je hams.Volgens John Meadows is het verstandig eerst wat hamstring werk te doen alvorens je gaat squatten.
Bijna 2 jaar oud apparaat van €300 start niet meer. Fabrikant zegt 1 jaar garantie dus pech. Product hebben we echter gekocht bij bol.com.
Bol.com zegt leuk voor de fabrikant, maar zo'n product van €300 mag niet binnen 2 jaar stuk gaan. Dus we gaan gaan het dwingen bij de fabrikant, geeft hij er geen gehoor aan dan sturen we jou een retourbon en krijg jij je geld terug en regelen wij het met de fabrikant.
Top. Bol.com heeft wel een prima klantenservice in mijn ervaringen..
Verkoper moet wettelijke garantie nakomen, oftewel conformiteit. Je hebt niets met fabrikant te maken maar met de verkoper. beroep je op conformiteit en niet op fabrieks of verkopersgarantieBijna 2 jaar oud apparaat van €300 start niet meer. Fabrikant zegt 1 jaar garantie dus pech. Product hebben we echter gekocht bij bol.com.
Bol.com zegt leuk voor de fabrikant, maar zo'n product van €300 mag niet binnen 2 jaar stuk gaan. Dus we gaan gaan het dwingen bij de fabrikant, geeft hij er geen gehoor aan dan sturen we jou een retourbon en krijg jij je geld terug en regelen wij het met de fabrikant.
Top. Bol.com heeft wel een prima klantenservice in mijn ervaringen..
Welke oef doe jij voor hammies pre-squat? Ik deed in het begin eerst DL dan squat maar dan bewoog squat voor geen meter.Doe ik ook al 1jaar+ en werkt perfect en itt wat vele zeggen, mis ik vrij weinig kracht met squatten. Voelt zelfs fijner met een pomp al in je hams.
Ja echt meer dan prima zelfs, heel meedenkendTop. Bol.com heeft wel een prima klantenservice in mijn ervaring.
2 setjes seated calf raisesWelke oef doe jij voor hammies pre-squat? Ik deed in het begin eerst DL dan squat maar dan bewoog squat voor geen meter.