Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #167.482
Ieder zijn prioriteiten natuurlijk, maar voor een fractie van het bedrag dat deze wagen kost, had je ook je tuin kunnen laten opkuisen en laten transformeren naar een paradijsje.
Wanneer alles in de bloei staat is het ons eigen paradijsje. Ondertussen staan er ook een paar fruitbomen bij.

IMG-20211028-WA0008.jpg

• #167.483
Plek zat voor je nieuwe auto 😉

• #167.485
  • #167.487

Zijn er nog dames hier die dit record willen verbreken? Ik geef gratis lessen weg.

• #167.488
Japanners en hun shows....

• #167.489
Ik wil iedereen 1800 mg ashwgwanda p/dag aanraden.

Reden: opschonen.
  • #167.495
Lekker daggie vandaag, heerlijk weer ook

Vannochtend uurtje cardio gedaan, toen UB getraind. Daarna miss Strudel op werk afgezet en vervolgens met Strudel Jr in de kinderwagen 10km op hoog tempo met een heerlijk zonnetje door het Amsterdamse bos gelopen. Een kleurtje opgedaan. Meniscus voelt ook top na de wandeling.

4 uurtjes gesport vandaag :).

Net een gezonde pokébowl gegeten en nu voldaan, eventjes ontspannen met een glaasje Japanse whisky.
20230403_184639.jpg

De goede leef.

Laatst bewerkt:
  • #167.496
Lekker daggie vandaag, heerlijk weer ook

Vannochtend uurtje cardio gedaan, toen UB getraind. Daarna miss Strudel op werk afgezet en vervolgens met Strudel Jr in de kinderwagen 10km op hoog tempo met een heerlijk zonnetje door het Amsterdamse bos gelopen. Een kleurtje opgedaan. Meniscus voelt ook top na de wandeling.

4 uurtjes gesport vandaag :).

Net een gezonde pokébowl gegeten en nu voldaan, eventjes ontspannen met een glaasje Japanse whisky.
20230403_184639.jpg

De goede leef.

flesje van 500ml zie ik. Nog iets in de fles nu? :roflol:

Terug
Naar boven