- Waardering
- 3.662
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
feestBericht gekregen dat de motorscooter klaarstaat voor ophaling. Ik ga er zaterdag om.
Doe een beetje voorzichtig… gezien jouw historie is het berichtje van zondag…..Bericht gekregen dat de motorscooter klaarstaat voor ophaling. Ik ga er zaterdag om.
Spider-Man 🤣
Ik doe toch maar korte ritjes en ik vind dat irritant om mijn schouders.Spider-Man 🤣
En een tip, koop volgende keer een bib-short. Met bretels. Dan blijft alles een beetje op zijn plek…
Nee joh gek. Ik heb eentje online gekocht. Maar die zit net iets te strak. Maar omdat ik vrijwel altijd korte ritjes doe boeide het mij niet zoveel.Enneh. Heb je die Amstel gold gereden zonder wielerbroek? Geen zeem?
Fixed ....scooters zijn voor tienersBericht gekregen dat de motor klaarstaat voor ophaling. Ik ga er zaterdag om.
Geile beunhaas

Ik doe toch maar korte ritjes en ik vind dat irritant om mijn schouders.
Ah je zou het niet zeggen maar ik ben best wel eigenwijsBij een beetje goede heb je er echt geen last van. Zit stukken prettiger dan zonder die bib.

Ah je zou het niet zeggen maar ik ben best wel eigenwijs![]()
Je kan veel terechte kritiek hebben op Jaguar en LR, maar die dieselmotoren waren volgens mij niet eens zo slecht.
Benzinemotoren lijken zelfs niet meer in het gamma te zitten bij JaguarJe kan veel terechte kritiek hebben op Jaguar en LR, maar die dieselmotoren waren volgens mij niet eens zo slecht.