- Waardering
- 10.232
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn dat Kef speakers?Woonkamer eindelijk klaar!Eigenlijk zou de eethoek ook klaar zijn, was het niet dat er blijkbaar geen montageset bij de eettafel en 2 van de 6 stoelen geleverd is..
Nu nog langzaamaan dingen opvrolijken als er meer budget is.![]()
![]()
Yes zeker, de R3 en R2c.
Je buren zullen ook wel blij zijn als jullie muziek op hebben staanWoonkamer eindelijk klaar!Eigenlijk zou de eethoek ook klaar zijn, was het niet dat er blijkbaar geen montageset bij de eettafel en 2 van de 6 stoelen geleverd is..
Nu nog langzaamaan dingen opvrolijken als er meer budget is.
![]()
Thanks! Muziek heb ik nooit hard aan staan, m'n tinnitus is al erg genoeg.Je buren zullen ook wel blij zijn als jullie muziek op hebben staan
Mooie set heb je staan!
Voornamelijk films en series heb ik het volume redelijk luid staan. Maar dat wordt vaak minder erg gevonden, een explosie hier en daar is wat minder erg dan 200 bpm.Tot je gaat CoD'den op max volume en je buren denken dat de Russen binnenvallen.Thanks! Muziek heb ik nooit hard aan staan, m'n tinnitus is al erg genoeg.Voornamelijk films en series heb ik het volume redelijk luid staan. Maar dat wordt vaak minder erg gevonden, een explosie hier en daar is wat minder erg dan 200 bpm.
😂😂😂
En daarom is BJJ heel erg interessant. Sleep tight op 10 seconden...zonder schade...
En dan ligt die kleine gewoon stil?![]()
Met de kinderwagen. Lekker man. Heerlijk temperatuurtje.
Ja, hij kijkt lekker omzich heen. Ik zorg dat ik genoeg eten en drinken voor em mee heb. Snacks zoals maiscrackers, soepstengel. Gaat prima.
Dat was ooit mijn plan ook, maar meer dan 10 minuten zonder te janken oid is mij nooit gelukt.Ja, hij kijkt lekker omzich heen. Ik zorg dat ik genoeg eten en drinken voor em mee heb. Snacks zoals maiscrackers, soepstengel. Gaat prima.