Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #167.801
Woonkamer eindelijk klaar! :) Eigenlijk zou de eethoek ook klaar zijn, was het niet dat er blijkbaar geen montageset bij de eettafel en 2 van de 6 stoelen geleverd is..

Nu nog langzaamaan dingen opvrolijken als er meer budget is. :roflol:
PXL_20230503_201929279.jpg

• #167.802
Mooie vloer. Nette kamer.

• #167.805
Woonkamer eindelijk klaar! :) Eigenlijk zou de eethoek ook klaar zijn, was het niet dat er blijkbaar geen montageset bij de eettafel en 2 van de 6 stoelen geleverd is..

Nu nog langzaamaan dingen opvrolijken als er meer budget is. :roflol:
PXL_20230503_201929279.jpg
Je buren zullen ook wel blij zijn als jullie muziek op hebben staan :D

Mooie set heb je staan!

• #167.806
Je buren zullen ook wel blij zijn als jullie muziek op hebben staan :D

Mooie set heb je staan!
Thanks! Muziek heb ik nooit hard aan staan, m'n tinnitus is al erg genoeg. :p Voornamelijk films en series heb ik het volume redelijk luid staan. Maar dat wordt vaak minder erg gevonden, een explosie hier en daar is wat minder erg dan 200 bpm.

• #167.807
Thanks! Muziek heb ik nooit hard aan staan, m'n tinnitus is al erg genoeg. :p Voornamelijk films en series heb ik het volume redelijk luid staan. Maar dat wordt vaak minder erg gevonden, een explosie hier en daar is wat minder erg dan 200 bpm.
Tot je gaat CoD'den op max volume en je buren denken dat de Russen binnenvallen.

• #167.808
Zo. Eindelijk echt lente. Ergens in een huisje hier , ik heb net 700g kipfilet in de marinade gelegd… en nog wat biefstuk. Dat wordt lekker eiwitten bunkeren vanavond.

Ik heb al hardgelopen dus ik heb ook nog wel wat stokbrood met kruidenboter verdiend. Vakantiecheat.

• #167.809
Kikker thee memes.
IMG_5722.jpeg

IMG_5723.jpeg

• Like
Waarderingen: BB_
  • #167.810
Een geweldige dag op school.
Eerste twee uur verving ik onverwachts de juf van het eerste leerjaar. Dat zijn kinderen van 6 jaar. Haar klasje staat bekend als een " pittige "en zeer " vermoeiende" klas.
Het was een waar succes. Alle lesjes afgewerkt en zelf de kinderen waarvan ze zei:"ze gaan het niet willen doen"... hebben het heel goed gedaan.

Op de middag passeerde ik voorbij het kantoor van de directie en administratie en plots zagen de kinderen van dat 1ste leerjaar me....ze kwamen in groepjes aangelopen en allemaal wouden ze een knuffel.... de directrice had een smile tot aan haar oren...en ik ook. Wat een mooie job. Zo'n lieve, dankbare kinderen.

In de namiddag kreeg ik plots te horen dat ik samen met een andere zorgjuf de 2 klassen van het 5de leerjaar moest opvangen.
Ze zijn momenteel bezig over de Oudheid en gevallen rijken. We mochten geen nieuwe leerstof aanbieden.
Ik heb toen de twee klassen samengevat, 55 leerlingen, en ze hingen aan m'n lippen. Maar ik zorgde natuurlijk voor een interactieve "babbel".
Eerst maakte ik hen duidelijk dat er een reden was dat die rijken vergingen. Ik liet hen vooral nadenken. Waarom waren ze gevallen? Interne of externe factoren...wat met de huidige supermachten?...
Het was mooi weer dus zei ik:we gaan op de speelplaats in het zonnetje gaan zitten, ons verdelen in 11 groepjes van 5...jullie gaan debatteren over de toekomst van deze supermachten en onze wereld. Daarna zal er per groep 1 persoon hun conclusie presenteren.

Ze vonden het fantastisch en leerrijk.
M'n improvisatie was gelukt....
Wat een mooie job.

• #167.820
Hoe ga ik nou 3 wijven nemen op 1 dag. Misschien een extra shot test e zodat ik extra geil ben heledag.

Tips?

Terug
Naar boven