ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Grappig, wist ik niet!
Dan weet je het nu
Ik heb deze in de week nog gedeeld op Facebook, eindelijk nog eens een nieuwe film die mijn interesse wekt.
Ik ben wel bang dat er weinig schuine humor tov de oude films .....blame it on the timesIk heb deze in de week nog gedeeld op Facebook, eindelijk nog eens een nieuwe film die mijn interesse wekt.
Bloeddruk te hoog?
Nee, als ik je gains bekijk na 3 kuren ofzo krijg ik één bloeddrukval.
Heb gelukkig nog het laatste 2.2l ford blok erin zitten, heb gehoord dat de nieuwere 2l blokken van Range Rover echt dramatisch slecht waren.![]()
Topman Jaguar Land Rover geeft toe: ‘Kwaliteit van onze auto’s was inderdaad niet best’
De nieuwe CEO van Jaguar Land Rover geeft toe dat betrouwbaarheidsproblemen het bedrijf 100.000 verkopen per jaar hebben gekost. Maar volgens hem is dat snel aan het veranderen.www.ad.nl
Ik heb er zo eentje en een vriend van mij ook (in een XF) en beiden hebben nergens last van.Heb gelukkig nog het laatste 2.2l ford blok erin zitten, heb gehoord dat de nieuwere 2l blokken van Range Rover echt dramatisch slecht waren.
Zal ook kwestie van beetje geluk zijn denk ik.Ik heb er zo eentje en een vriend van mij ook (in een XF) en beiden hebben nergens last van.
😂😂Ik heb er zo eentje en een vriend van mij ook (in een XF) en beiden hebben nergens last van.