MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #168.003
Mijn dochter die 2 nachten op rij tot 6.00/6.30u slaapt vanaf 23.00u.
Aaah het " eindelijk gevoel". Wat dezelfde week kan omslaan in een slaapsprongetje en dan 3 weken hel moeten doorstaan🫠.

Alles gaat verder voorspoedig met jullie dochter hopelijk?

• #168.004
  • #168.006
Tot zover nog geen enkele slechte nacht gehad. Enkel wat vroeger voeding geven. 😁
Die van ons heeft sinds een maand of 2 3 keer nachtelijke terreur gehad. Heel bizar is dat, en niet bueno. Wordt krijsend wakker en blijft dan 1 uur lang hysterisch krijsen.

Blijkbaar zit het lichaam dan vast tussen de remslaap en wakker zijn. Dus het kichaam is wakker maar de geest slaapt. Soort slaapwandel, maar dan krijsend.

Fucking leip. Niet cool. Je kan tegen em praten maar er is dan niemand 'thuis'. Zo'n 1000 yard stare door je heen.

• #168.008
Lekker man. Alles gaat verder voorspoedig hopelijk?
Alles gaat super. Ze is een heel tevreden meisje dus dan zijn wij als ouders ook heel tevreden. :)
Die van ons heeft sinds een maand of 2 3 keer nachtelijke terreur gehad. Heel bizar is dat, en niet bueno. Wordt krijsend wakker en blijft dan 1 uur lang hysterisch krijsen.

Blijkbaar zit het lichaam dan vast tussen de remslaap en wakker zijn. Dus het kichaam is wakker maar de geest slaapt. Soort slaapwandel, maar dan krijsend.

Fucking leip. Niet cool. Je kan tegen em praten maar er is dan niemand 'thuis'. Zo'n 1000 yard stare door je heen.
Klinkt heftig man. Tot nu toe verloopt hier alles nog heel soepel. Maar niet te vroeg juichen. Gisteravond zei ik dat ze de hele dag nog niet gehuild had en 5 min later begon ze een half uurtje te huilen. :o

• #168.009
Slaapritme is sinds de kleine van ons er is ook helemaal aangepast. Hij slaapt 19.00/19.30 en uur later liggen wij ook al in bed nog even tv kijken maar 21.00 is het vaak bedtijd, soms nog zelfs eerder. Voordeel is wel dat je uitgerust wakker word @ 05.00.

• #168.010

Gelukkig is het (tot nu toe) zeer incidenteel.
Wij hebben deze ongein ook gehad. Dan niet als nachtangst maar meer van de pijn dat die niet meer wist waar hij het moest vinden.

Soms zo heftig dat die tekeer ging in zijn bed kruipend door zijn bed stotend tegen de bedrand, slaan op zijn hoofd. Gelukkig is die laatste 1 a 2 weken zeer goed op schik en blijft de onsteking weg.

• #168.013
15 km gedaan vandaag, 10km vanochtend voor de warmte en daarnet 5km.

Is ze weer lekker tam de komende dag, en baasje weer wat cardio gedaan👍
20230604_163619.jpg
20230604_163611.jpg

20230604_163226.jpg

• #168.016
Helemaal trots ❤️

• #168.017
Oke, ik bedoelde een grap te maken maar ik zie nu dat het ook anders opgevat kan worden

• #168.018
Ik gaf dus aan dat de hijskraan verlichting niet deed en gevaarlijk kon zijn voor een komende helikopter.

Waarop mijn werkgever reageerde: je draagt iedergeval je helm

• Like
Waarderingen: Boca
  • #168.020
Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven