- Waardering
- 46.980
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aaah het " eindelijk gevoel". Wat dezelfde week kan omslaan in een slaapsprongetje en dan 3 weken hel moeten doorstaan🫠.Mijn dochter die 2 nachten op rij tot 6.00/6.30u slaapt vanaf 23.00u.
Tot zover nog geen enkele slechte nacht gehad. Enkel wat vroeger voeding geven. 😁Aaah het " eindelijk gevoel". Wat dezelfde week kan omslaan in een slaapsprongetje en dan 3 weken hel moeten doorstaan🫠
Lekker man. Alles gaat verder voorspoedig hopelijk?Tot zover nog geen enkele slechte nacht gehad. Enkel wat vroeger voeding geven. 😁
Die van ons heeft sinds een maand of 2 3 keer nachtelijke terreur gehad. Heel bizar is dat, en niet bueno. Wordt krijsend wakker en blijft dan 1 uur lang hysterisch krijsen.Tot zover nog geen enkele slechte nacht gehad. Enkel wat vroeger voeding geven. 😁
Alles gaat super. Ze is een heel tevreden meisje dus dan zijn wij als ouders ook heel tevreden.Lekker man. Alles gaat verder voorspoedig hopelijk?

Klinkt heftig man. Tot nu toe verloopt hier alles nog heel soepel. Maar niet te vroeg juichen. Gisteravond zei ik dat ze de hele dag nog niet gehuild had en 5 min later begon ze een half uurtje te huilen.Die van ons heeft sinds een maand of 2 3 keer nachtelijke terreur gehad. Heel bizar is dat, en niet bueno. Wordt krijsend wakker en blijft dan 1 uur lang hysterisch krijsen.
Blijkbaar zit het lichaam dan vast tussen de remslaap en wakker zijn. Dus het kichaam is wakker maar de geest slaapt. Soort slaapwandel, maar dan krijsend.
Fucking leip. Niet cool. Je kan tegen em praten maar er is dan niemand 'thuis'. Zo'n 1000 yard stare door je heen.

Wij hebben deze ongein ook gehad. Dan niet als nachtangst maar meer van de pijn dat die niet meer wist waar hij het moest vinden.Nachtangst (Pavor nocturnus) | Gezondheidsplein
Lees hier de begrijpelijke uitleg over Nachtangst, zoals: de symptomen, oorzaak en behandeling. Lees patiëntverhalen en stel vragen.www.gezondheidsplein.nl
Gelukkig is het (tot nu toe) zeer incidenteel.
Dan weet je wel dat ie van jou is.Je kan tegen em praten maar er is dan niemand 'thuis'.

Heerlijk! Feestje waard zou ik zeggen.Mijn dochter die 2 nachten op rij tot 6.00/6.30u slaapt vanaf 23.00u.
Heb jij je lolbroek weer aan?Oke, ik bedoelde een grap te maken maar ik zie nu dat het ook anders opgevat kan worden
Zeker weten, voor het eerst weer met ons twee wat kunnen doen en lekker gaan uit eten.