Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #168.021
Onderhandelingen huis gaan vandaag toch de goede kant op. Conceptovereenkomst komt straks mijn kant op en dan ga ik er naar alle waarschijnlijkheid per 1 augustus al in!
Zin in, minder zin om de homegym mee te verhuizen.. wie offert zich op?
Wel pijnlijk dat ik door die belachelijke rente even een goede RS3 aan eigen geld er op moet stuk slaan, balen, had wel andere doelen voor dat geld :( maar mag de pret niet drukken!

Koopcontract getekend :) Ergens tussen 20 juli en 1 augustus ga ik over.
Lekker man, energielabel A, nieuwe keuken, kan praktisch gewoon meubels overslepen en klaar.
Echt heel blij, zoveel jaar naartoe zitten leven, maar elke keer steeg de huizenprijs meer dan ik kon sparen.
Beetje mazzel gehad in m'n carrière en uiteindelijk kwamdoor een CAO-verhoging net boven een drempel waardoor ik ineens een stuk meer hypotheek kon krijgen.

• #168.022
Koopcontract getekend :) Ergens tussen 20 juli en 1 augustus ga ik over.
Lekker man, energielabel A, nieuwe keuken, kan praktisch gewoon meubels overslepen en klaar.
Echt heel blij, zoveel jaar naartoe zitten leven, maar elke keer steeg de huizenprijs meer dan ik kon sparen.
Beetje mazzel gehad in m'n carrière en uiteindelijk kwamdoor een CAO-verhoging net boven een drempel waardoor ik ineens een stuk meer hypotheek kon krijgen.
Lekker man, gefeliciteerd!

• #168.025

• #168.027
Supermooie dag voor de boeg.
Zo fijn werken als je werk als je hobby voelt, korte broek an en genieten maar.
20230606_064611.jpg

• #168.031
  • #168.035
Woensdag naar het ziekenhuis voor een echo van de ballen, paar uur later was de bal verwijderd. Gisteren door de CT scan om te kijken of er uitzaaien zijn, vanochtend de uitslag van de CT scan en er zijn geen afwijkingen gevonden door de radioloog.

Over 10 dagen een afspraak bij de oncoloog voor uitslag van wat voor kanker er in de bal zit en bloedwaarden en dan heeft hij ook zelf naar de scan gekeken.

Maar voor nu een zeer grote opluchting dat er op de CT scan geen uitzaaiingen te zien zijn. :cheer:

Laatst bewerkt:
  • #168.037
Woensdag naar het ziekenhuis voor een echo van de ballen, paar uur later was de bal verwijderd. Gisteren door de CT scan om te kijken of er uitzaaien zijn, vanochtend de uitslag van de CT scan en er zijn geen afwijkingen gevonden door de radioloog.

Over 10 dagen een afspraak bij de oncoloog voor uitslag van wat voor kanker er in de bal zit en bloedwaarden en dan heeft hij ook zelf naar de scan gekeken.

Maar voor nu een zeer grote opluchting dat er op de CT scan geen uitzaaiingen te zien zijn. :cheer:
succes en heel veel sterkte kerel

• #168.038

Wat waren de signalen waarmee je naar het ziekenhuis bent gestapt? Sterkte in ieder geval, moet wel schrikken zijn.

• #168.039

Jeetje… sterkte man. Lance Armstrong won 7x de Tour met 1 bal dus in principe is er niks aan het handje. Positieve mindset is alles.

En niet om het een of het ander, maar ehh… denk je dat de Russen hier iets mee te maken hebben?

• #168.040
IMG_6616.png

Terug
Naar boven