- Waardering
- 27.580
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Ben op date naar de bios ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben op date naar de bios ?
Bedankt.
Ik voelde met plassen ineens een bobbeltje op mijn linker bal, dag later huisarts gebeld en een week later een echo in het ziekenhuis, en 6 uur later was ie er uit.Wat waren de signalen waarmee je naar het ziekenhuis bent gestapt? Sterkte in ieder geval, moet wel schrikken zijn.
Bedankt, positieve mindset is inderdaad alles, maar dat dit zo emotioneel zou zijn had ik niet verwacht aangezien ik normaal niet echt emotioneel ben, maar hier heb ik het toch echt wel moeilijk mee. En nee, de russen hebben er niks mee te makenJeetje… sterkte man. Lance Armstrong won 7x de Tour met 1 bal dus in principe is er niks aan het handje. Positieve mindset is alles.
En niet om het een of het ander, maar ehh… denk je dat de Russen hier iets mee te maken hebben?

Fucking hell.Ik voelde met plassen ineens een bobbeltje op mijn linker bal, dag later huisarts gebeld en een week later een echo in het ziekenhuis, en 6 uur later was ie er uit.
Dat dacht ik ook toen ik alleen even voor een echo kwam en meteen in de molen kwam, gelukkig geen tijd gehad om er echt over na te denken, alles was al gedaan voordat ik het eigenlijk door had. Op de automatische piloot zonder emotie alles gewoon laten gebeuren, dag later toen ik thuis was landde het pas echt.

Pfoe dat is wel een opluchting.Dat dacht ik ook toen ik alleen even voor een echo kwam en meteen in de molen kwam, gelukkig geen tijd gehad om er echt over na te denken, alles was al gedaan voordat ik het eigenlijk door had. Op de automatische piloot zonder emotie alles gewoon laten gebeuren, dag later toen ik thuis was landde het pas echt.
En dan vandaag dus op de CT scan geen uitzaaiingen, mijn dag kan niet meer stuk![]()
Beter man. HeftigEn dan vandaag dus op de CT scan geen uitzaaiingen, mijn dag kan niet meer stuk
Harder dan papa

inb4 een grap over moedermelk...
inb4 wanneer eerste kuur?
Als het nou een jongen was kreeg die met 18 sowieso injectieplicht
Yess
20kg incline dbell press in groep in 6
Als die 18 is..
damn