Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #168.041
IMG_6616.png
Ben op date naar de bios ?

• #168.042
En (safety first) ook weer ongeschonden gebleven bij een kabel leggen over een drukke weg, het was wel best spannend.

IMG-20230607-WA0017.jpeg
Screenshot_20230607_124226_Facebook.jpg

• #168.043
succes en heel veel sterkte kerel
Bedankt.

Wat waren de signalen waarmee je naar het ziekenhuis bent gestapt? Sterkte in ieder geval, moet wel schrikken zijn.
Ik voelde met plassen ineens een bobbeltje op mijn linker bal, dag later huisarts gebeld en een week later een echo in het ziekenhuis, en 6 uur later was ie er uit.

Jeetje… sterkte man. Lance Armstrong won 7x de Tour met 1 bal dus in principe is er niks aan het handje. Positieve mindset is alles.

En niet om het een of het ander, maar ehh… denk je dat de Russen hier iets mee te maken hebben?
Bedankt, positieve mindset is inderdaad alles, maar dat dit zo emotioneel zou zijn had ik niet verwacht aangezien ik normaal niet echt emotioneel ben, maar hier heb ik het toch echt wel moeilijk mee. En nee, de russen hebben er niks mee te maken :D

Net nog even wat verder gelezen en de versie die ik waarschijnlijk heb volgens de chirurg (Seminoom) en dan Stadium 1 volgens de CT scan, is nagenoeg 100% overlevingskans, dus dat geeft in ieder geval wat rust.

• #168.045
Dat dacht ik ook toen ik alleen even voor een echo kwam en meteen in de molen kwam, gelukkig geen tijd gehad om er echt over na te denken, alles was al gedaan voordat ik het eigenlijk door had. Op de automatische piloot zonder emotie alles gewoon laten gebeuren, dag later toen ik thuis was landde het pas echt.
En dan vandaag dus op de CT scan geen uitzaaiingen, mijn dag kan niet meer stuk :D

• #168.046
Dat dacht ik ook toen ik alleen even voor een echo kwam en meteen in de molen kwam, gelukkig geen tijd gehad om er echt over na te denken, alles was al gedaan voordat ik het eigenlijk door had. Op de automatische piloot zonder emotie alles gewoon laten gebeuren, dag later toen ik thuis was landde het pas echt.
En dan vandaag dus op de CT scan geen uitzaaiingen, mijn dag kan niet meer stuk :D
Pfoe dat is wel een opluchting.

• #168.050
Groeit goed die kleine :thumb:

• #168.059
20kg incline dbell press in groep in 6

Als die 18 is..
damn

Terug
Naar boven