Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #168.561
Mijn ouders zijn ook geëmigreerd wel naar een zonnige bestemming. Indien de kinders 18+ zijn en zelfstandig een ei kunnen bakken dat wij zelf ook eruit naaien. Leven in NL is te eentonig en saai.

Belgie lijkt me dan wel leuk om naartoe te emigreren.
Portugal, geen belasting. :grinny:

• #168.564
  • #168.567
  • #168.570
Ligt er wel aan waar je zit. Als je middle in the nowhere zit in de natuur, merk je er weinig van.

Fins is een Oeraalse taal net als Hongaars en Turks, inderdaad vrij lastig. Dinsdag nog een paar Finnen gesproken op een symposium.
Noem dan ook het Estisch (en eventueel de Samische talen), dat lijkt meer op Fins dan Hongaars. Hongaren en Finnen verstaan elkaar niet zomaar (dat beweerde je ook nergens).

De link met het Turks (Altaïsch met Oeraalse talen) is, voor zover ik begrepen heb, een minder sterke theorie is dan die van de Altaïsche talen zelf.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #168.571
Noem dan ook het Estisch (en eventueel de Samische talen), dat lijkt meer op Fins dan Hongaars. Hongaren en Finnen verstaan elkaar niet zomaar (dat beweerde je ook nergens).

De link met het Turks (Altaïsch met Oeraalse talen) is, voor zover ik begrepen heb, een minder sterke theorie is dan die van de Altaïsche talen zelf.
Estisch ken ik niet. Hongaars, Fins en Turks ken ik enkele woorden/zinnen, maar Fins wel het minst. Zijn zeker verschillend en zullen elkaar niet verstaan. Ik dacht altijd dat Turks een Oeraalse taal was, maar zie nu dat dat inderdaad niet zo is.

• #168.573
Gisteren examen gedaan voor koelmonteur cat. 2 was aardig pittig, vandaag uitslag gekregen 8 voor solderen 8 voor handelingen en 7 voor theorie. I take that! :D mag nu eindelijk legaal airco's plaatsen.....:eyes:

• #168.574
Gisteren examen gedaan voor koelmonteur cat. 2 was aardig pittig, vandaag uitslag gekregen 8 voor solderen 8 voor handelingen en 7 voor theorie. I take that! :D mag nu eindelijk legaal airco's plaatsen.....:eyes:
Proficiat, zelfstandige worden en dik geld verdienen :)

• #168.575
Zijn eerste judo examen.
IMG_0616.jpeg

• #168.577
Gefeliciteerd!

Terug
Naar boven