apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Prachtige natuur daar. Hengeltje en bootje kopen, zalm en forel vangen. 'S avonds de bbq op.
Dats de goede leef.
Finland is ook Scandinavisch en daar zijn ze zeker niet woke.Ze zijn wel extreem woke daar in die Scandinavische landen. Van de vikingen is weinig meer over.
Finland is ook Scandinavisch en daar zijn ze zeker niet woke.
Ze hebben een tyfushekel aan buitenlanders en laten bijna geen asielzoekers binnen. 500 per jaar, wij 1000 per week.
Mooi volkje, mooi land ook. Welvarend. Lekkere wijven.
lolJa Zweden is compleet fucked. Finland kijkt goed bij hun buur hoe het niet moet. Ik heb er in een week tijd geen hoofddoek gezien. 2 of 3 n*gers.In Zweden schijn je hele wijken te hebben waar de politie niet meer durft te komen. Had er ooit een docu over gezien… moslima’s droegen onder hun kledij kogelvrije vesten om ff naar de supermarkt te lopenlol
Maar zou best kunnen dat Finland anders is… Die taal van ze is wel fucked up als je die zou moeten leren.
Zweden ook veel te veel gelukszoekers/criminelen binnen gelaten. Nooit zoveel verkrachtingen geweest als nu. Lekker woke blijven mensen.Ze zijn wel extreem woke daar in die Scandinavische landen. Van de vikingen is weinig meer over.
Cohiba'tje single malt ondergaande zon ! King of the worldZweden is voor ons defenitief van de kaart. We zijn nu rond aan het kijken in Noorwegen. Sociaale stelsel is erg goed daar. Ook de begeleiding van onze oudste met autisme hebben ze daar goede oplossingen en hulp voor.
En met de overwaarde van ons huis kunnen we daar iets moois kopen.
Lijkt me niet verkeerd om zo wakker te worden met een kopje koffie en een sigaar en dit uitzicht. Ipv buurman bob die om de hoek vliegt met zijn auto als de kinderen buiten aan het spelen zijn.
❤️Prachtige natuur daar. Hengeltje en bootje kopen, zalm en forel vangen. 'S avonds de bbq op.
Dats de goede leef.
Wel hoge belastingen in Scandinavië, maar hoog voorzieningen-niveau.Prachtige natuur daar. Hengeltje en bootje kopen, zalm en forel vangen. 'S avonds de bbq op.
Dats de goede leef.
Accijnzen zijn helemaal beroerd daar.Cohiba'tje single malt ondergaande zon ! King of the world
❤️
Die zijn toch ook hier gebleven... pannekoek.Ze zijn wel extreem woke daar in die Scandinavische landen. Van de vikingen is weinig meer over.
Ligt er wel aan waar je zit. Als je middle in the nowhere zit in de natuur, merk je er weinig van.In Zweden schijn je hele wijken te hebben waar de politie niet meer durft te komen. Had er ooit een docu over gezien… moslima’s droegen onder hun kledij kogelvrije vesten om ff naar de supermarkt te lopenlol
Maar zou best kunnen dat Finland anders is… Die taal van ze is wel fucked up als je die zou moeten leren.
Helemaal waar, maar een leven in de natuur met de gemakken van de moderne tijd maakt veel goed .Wel hoge belastingen in Scandinavië, maar hoog voorzieningen-niveau.
Accijnzen zijn helemaal beroerd daar.
Mooi plan hoor, @The Hoff!
Mooie natuur, Noorwegen is wel verstandig omgegaan met de gasbaten. Taal is veel makkelijker te leren dan Fins.
Volgens mij krijg je als je buitenaf gaat wonen daar (Noorwegen) ook allerlei extra benefits en worden de kids gratis opgehaald met een busje om naar school te gaan. Weet ik niet zeker, maar dat zou het nog aantrekkelijker kunnen maken.Voor nu is het nog allemaal van alles uitzoeken. Maar we gaan er wel serieus werk van maken.
Vandaag bij mijn wekelijkse OMD overleg heb ik een balletje op gegooid en gevraagd of wij service klussen/klanten hebben in scandinavie. Antwoord was weinig maar dat kon ik met de sales afdeling opnemen. Mijn manager gaf uit zich zelf aan dat het hem niks uit maakt of ik nu vanuit Grooteboek thuis werk of vanuit een klein dorpje ergens tussen de fjorden.
Natuurlijk is dat wel fijn om te weten dat je meteen vaste inkomsten heb als we daar zouden aankomen. Maar de gemmidelde lonen liggen daar hoger dan hier. Maar goed. Het eerste stapje is gezet.
Vrouwtje was erg blij toen ze dit hoorde uiteraard.
En het levens onderhoudt is wel duurder. Zeker in de drukke steden. Maar daar willen we sowieso niet heen. Zijn genoeg mooie dorpjes met basisscholen en winkeltjes.
@Sanca Saxon je prive bericht zit een slotje op. Kan er niet op reageren.
Eerste dat ik ga doen na de contestlogCohiba'tje single malt ondergaande zon ! King of the world

Waarom nu niet?
Geen zin in.
Een kuntokeskus is ook wel essentieel.Het enige dat je nodig hebt in Finland is je taskumatti.