AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #168.522
Dan kan je beter deadliften voor je legpress ipv erna.

• #168.531
Bedenk me dat ik met bb begonnen ben om mijn normale functie terug te krijgen, maar ik dacht niet dat ik ooit nog kon dansen. En nu dans ik opeens mee in een kleine voorstelling volgende week. It's on!

• #168.532
@The Dutch Giant

Olivier rustaaagghh!! :roflol:

Olivier Richters sloeg Harrison Ford vol op kaak: 'Dacht dat hij doodging'

Bij wilde vechtscènes gaat wel eens iets mis en daar kan Olivier Richters inmiddels over meepraten. 'The Dutch Giant' sloeg Harrison Ford per ongeluk vol op zijn kaak tijdens de opnames van Indiana Jones and the Dial of Destiny. "Ik was echt in shock", vertelt de acteur aan NU.nl.

• #168.539
Een tijdje later dan verwacht en ook met meer tegenwerking van de lokale HR dan verwacht terwijl haar manager in de VS het allemaal prima vindt is de part-time aanvraag van mijn vrouw ook goedgekeurd. Eindelijk weten we dus zeker dat de planning die we voor ogen hadden voor de komende jaren ook realiseerbaar is.

• #168.540
Zweden is voor ons defenitief van de kaart. We zijn nu rond aan het kijken in Noorwegen. Sociaale stelsel is erg goed daar. Ook de begeleiding van onze oudste met autisme hebben ze daar goede oplossingen en hulp voor.
En met de overwaarde van ons huis kunnen we daar iets moois kopen.
Lijkt me niet verkeerd om zo wakker te worden met een kopje koffie en een sigaar en dit uitzicht. Ipv buurman bob die om de hoek vliegt met zijn auto als de kinderen buiten aan het spelen zijn.

Bijlagen

• 1688013719293.png
    1688013719293.png
    885,3 KB · Weergaven: 88
Terug
Naar boven