Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #169.001
Voorspoedige en veilige reis!

Tracteer ons op foto's van de bestemming.
Als ik het niet vergeet komt dat goed , aangezien we met alle broers ( inclusief mijn neef )garandeer ik niks ......horen jullie komende 2 maanden niks zit ik waarschijnlijk vast met die ouwe en mijn neef 😂

• #169.003
Bijna elke ochtend maak ik een wandeling en geniet ik van de mooie omgeving waar ik woon. Goed begin van de dag werkt de hele dag door.
20230730_093324.jpg

• #169.005
Bijna elke ochtend maak ik een wandeling en geniet ik van de mooie omgeving waar ik woon. Goed begin van de dag werkt de hele dag door.
20230730_093324.jpg
Ik had dat waar ik eerst woonde ook, 2 minuten van een polder en 5 minuten van bos af.
Echt, onbetaalbaar is dat.

• #169.006
20230730_093324.jpg
Ik zeg volgende keer meet bij Platinum met wandeling na afloop. :P
Je brengt me wel op het idee voor een Weekendje Zuid-Limburg.

• #169.007
20230730_093324.jpg
Mooi is het zeker!

Je hoort vaker over allerlei voordelen van 's ochtends buiten zijn.

Kan je omschrijven wat jij daarvan merkt of voelt?

• #169.008
Mooi is het zeker!

Je hoort vaker over allerlei voordelen van 's ochtends buiten zijn.

Kan je omschrijven wat jij daarvan merkt of voelt?
Ik voel me door de dag wat relaxter omdat ik elke ochtend eigenlijk een ontspan momentje heb. Soms sta ik er extra vroeg voor op.

• #169.012
Ik had dat waar ik eerst woonde ook, 2 minuten van een polder en 5 minuten van bos af.
Echt, onbetaalbaar is dat.
Cries in randstad.

En dan valt het waar ik woon nog mee, 10 minuten lopen naar de polder en 20 minuten naar een 'natuurgebied'

• #169.013
Is wel fijn als je in het buitengebied woont, moet je onderweg schijten ken je zo de bosjes in en ff je ding doen.
Word lastig als dat probeert in een centrum.

• #169.015
Die van ons niet, vandaar mijn vraag.
Zoals met veel kinderen maar met autisme nog wat meer zit het allemaal in de voorbereiding. Wij hebben een whiteboard in bij de eettafel hangen met alle dagelijke taferelen en een week planning. Ipv alleen nederlands staat er onder de pictos ook alles in het Noors vermeld.
En net als eet smakelijk en weltrusten doen we nu voort in het Noors ipv Nederlands. Is bij beide kinderen nu al standard dat ze dat zeggen. Zelfs als hun eerst eet smakelijk zeggen zeggen ze Nyt måltidet.
Best grappig om te zien hoe snel hin dat eigen zijn. Mijn oudste laten we ook elke dag woordjes oefenen met een taal app.

• #169.017
Ik voel me door de dag wat relaxter omdat ik elke ochtend eigenlijk een ontspan momentje heb. Soms sta ik er extra vroeg voor op.
Lekker is dat he, doe het zelf ook. Die ochtendroutine is voor mij zó belangrijk om de rest van de dag fris en productief bezig te zijn.

Terug
Naar boven