AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #169.042
Te stoppen met duursport- cardio. Langdurige trainingen zoals 20 km lopen zorgt voor een groter hart en daardoor een lagere hartslag. Andere vormen van cardio mochten wel.
Ik heb dit meerdere malen uitgelegd maar je bent blijkbaar niet in staat begrijpend te lezen.
Ken niemand die van lopen een sporthart krijgt.

• #169.043
  • #169.045
Te stoppen met duursport- cardio. Langdurige trainingen zoals 20 km lopen zorgt voor een groter hart en daardoor een lagere hartslag. Andere vormen van cardio mochten wel.
Ik heb dit meerdere malen uitgelegd maar je bent blijkbaar niet in staat begrijpend te lezen.
Voor iemand die zich zo verheven voelt tov andere mensen is het wel straf dat je er niet aan gedacht hebt dat je die nieuwe schoenen beter eerst ingewandeld had. Had je een pak blaren bespaard. En dat je voor bergwandelingen mss beter een stevig wandelschoen had gekocht ipv trail loopschoenen.

• #169.047
Tegenwoordig kan je overal "blijkt uit onderzoek" achter zetten en dan is het opeens waar.

• #169.051
Alle DBB’ers zijn als het er op aan komt elkaars billemattie. Blijkt uit (diepgravend) onderzoek.

• #169.054
Feelgood filmpje van de dag

"Thats right whoopin yo ass"
:roflol:

Bonus: de reclame die ik bij het filmpje kreeg :roflol:.
Screenshot_20230802-214310_Chrome.jpg

Terug
Naar boven