apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
GeenStijl: Somalië stuurt dikke nepobaby naar Chinees kampioenschap 100 meter sprint, valt tegen
Echt nog nooit een dag in d'r leven gerend

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ken niemand die van lopen een sporthart krijgt.Te stoppen met duursport- cardio. Langdurige trainingen zoals 20 km lopen zorgt voor een groter hart en daardoor een lagere hartslag. Andere vormen van cardio mochten wel.
Ik heb dit meerdere malen uitgelegd maar je bent blijkbaar niet in staat begrijpend te lezen.
![]()
GeenStijl: Somalië stuurt dikke nepobaby naar Chinees kampioenschap 100 meter sprint, valt tegen
Echt nog nooit een dag in d'r leven gerendwww.geenstijl.nl
![]()
En dat leidde tot een record; namelijk de allerlangzaamste officiële tijd op de 100 meter sprint voor vrouwen ooit: 21,81 seconden.

Dan je @yasmine nog niet.
Voor iemand die zich zo verheven voelt tov andere mensen is het wel straf dat je er niet aan gedacht hebt dat je die nieuwe schoenen beter eerst ingewandeld had. Had je een pak blaren bespaard. En dat je voor bergwandelingen mss beter een stevig wandelschoen had gekocht ipv trail loopschoenen.Te stoppen met duursport- cardio. Langdurige trainingen zoals 20 km lopen zorgt voor een groter hart en daardoor een lagere hartslag. Andere vormen van cardio mochten wel.
Ik heb dit meerdere malen uitgelegd maar je bent blijkbaar niet in staat begrijpend te lezen.
Te stoppen met duursport- cardio. Langdurige trainingen zoals 20 km lopen zorgt voor een groter hart en daardoor een lagere hartslag. Andere vormen van cardio mochten wel. Blijkt uit onderzoek.
Ik geloof dat wel, alleen komen bepaalde acties niet evenredig vaak voor bij mannen- en vrouwenvoetbal. Blijkt uit onderzoek.
Kom je zo 27 augustus ook naar de bbq?Alle DBB’ers zijn als het er op aan komt elkaars billemattie. Blijkt uit (diepgravend) onderzoek.
Droom lekker verderAlle DBB’ers zijn als het er op aan komt elkaars billemattie. Blijkt uit (diepgravend) onderzoek.
Doe nou niet alsof we niet weten van jou en @Schwarzeneggertje.
Ik moet werken
Feelgood filmpje van de dag
"Thats right whoopin yo ass"
Bonus: de reclame die ik bij het filmpje kreeg.
![]()
Hallo, verzin op zn minst echte smoes. Jij en werken dat gaat er niet in hoor

Mijn werkgever verwacht dat ik aanwezig ben op mijn werkplek.Hallo, verzin op zn minst echte smoes. Jij en werken dat gaat er niet in hoor![]()
Een sporthart komt doorgaans wel voor bij duursport, wielrennen en hardlopen etc.