MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #169.021
Kreeg net te horen dat m'n gezicht smal is.
leslie-jordan-leslie.gif
In verhouding tot de rest? :trollface:

• #169.022
Ontbreken van een kaaklijn is toch nooit iets om te vieren? :dunno:

• #169.024
Ik vind die nog best wel meevallen :roflol:

• #169.029
Afgelopen week meer dan 60 uur gewerkt, school examens moet afmaken en ook nog eens consistent blijven trainen en voeding is top! Ben super blij met mijn bulk en ik weet dat ik nog heel veel ga gainen, zoveel mogelijk spiermassa. Rustig opbouwen heb een topcoach die mij er mega goed doorheen begeleid. Als mens ook heel oprecht en eerlijk.

• #169.032
9B35BA41-04F8-4D9D-9FCF-A6E6E58A68C9.jpeg

Goed, ik laat jullie zelf maar uitvogelen waarover het gaat. History repeats itself.
Het is dat het een enorm triest verhaal is, maar het topic was wel entertaining om door te lezen.

Ook grappig dat ze eerst op die paar DBBers springen vanwege hun reactie en nog geen 3 pagina's later zelf net zo beginnen te reageren omdat toch elk advies wordt genegeerd :roflol: .

• #169.033
Het is dat het een enorm triest verhaal is, maar het topic was wel entertaining om door te lezen.

Ook grappig dat ze eerst op die paar DBBers springen vanwege hun reactie en nog geen 3 pagina's later zelf net zo beginnen te reageren omdat toch elk advies wordt genegeerd :roflol: .
Vind het gewoon oprecht interessant hoe een persoon constant alles en iedereen schuldig bevind en zichzelf nooit iets te verwijten.

Benieuwd wat voor psychologische zooi daar achter zit.

• #169.035
Dat je nog serieus reagerd op hem. Hij leeft echt in een fantasie wereld. Samen met het geschiedenis boek him self zwarzeneggertje. Yasmina maakt nu alles mee en Zwarzeneggertje heeft alles meegemaakt.
Jeetje kerel, leer toch eens schrijven. Je ad hominem aanvallen zijn trouwens heel erg kinderlijk.

• #169.036
Dan wij.
Oke, maar ik vind het apart dat een cardioloog adviseert iemand met een sportershart te stoppen met cardio, heb dat nog niet eerder gehoord.
Te stoppen met duursport- cardio. Langdurige trainingen zoals 20 km lopen zorgt voor een groter hart en daardoor een lagere hartslag. Andere vormen van cardio mochten wel.
Ik heb dit meerdere malen uitgelegd maar je bent blijkbaar niet in staat begrijpend te lezen.

• #169.037
Ik zit in Noorwegen en vandaag 30 euro aan kipfilet gegeten (oké, wel samen met mijn vrouw). Vlees is wel best duur hier en ivm rondreizen met camper weinig vlees gegeten. Goh wat was dat even lekker vandaag.

(Het was 1,5 kilo rauw :o)

• #169.038
Bijna elke ochtend maak ik een wandeling en geniet ik van de mooie omgeving waar ik woon. Goed begin van de dag werkt de hele dag door.
20230730_093324.jpg
Ik merkte dit ook toen ik pas m'n hond had en er 's morgens maar ook voor het slapen gaan mee ging wandelen.... Vreemd wat voor een rust dat kan brengen.

• #169.039
Te stoppen met duursport- cardio. Langdurige trainingen zoals 20 km lopen zorgt voor een groter hart en daardoor een lagere hartslag. Andere vormen van cardio mochten wel.
Ik heb dit meerdere malen uitgelegd maar je bent blijkbaar niet in staat begrijpend te lezen.
Doet wel veel met je dat je een week later nog de behoefte hebt te reageren.
Hhahahaha
...altijd grappig als iemand veel te laat nog een grapje komt plaatsen.
Wanneer ik 2 uur na jouw post reageer. :roflol:

• #169.040
Terug
Naar boven