In verhouding tot de rest?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In verhouding tot de rest?

Ik wil niet weten wat jullie met die hamster gaan doen, maar hoop dat er achteraf geen chirurg nodig is.Cadeautje gekocht voor t vrouwtje en kreeg deze .gif doorgestuurd....
Plopperdeplop![]()
Goed, ik laat jullie zelf maar uitvogelen waarover het gaat. History repeats itself.
Het is dat het een enorm triest verhaal is, maar het topic was wel entertaining om door te lezen.![]()
Goed, ik laat jullie zelf maar uitvogelen waarover het gaat. History repeats itself.
.Vind het gewoon oprecht interessant hoe een persoon constant alles en iedereen schuldig bevind en zichzelf nooit iets te verwijten.Het is dat het een enorm triest verhaal is, maar het topic was wel entertaining om door te lezen.
Ook grappig dat ze eerst op die paar DBBers springen vanwege hun reactie en nog geen 3 pagina's later zelf net zo beginnen te reageren omdat toch elk advies wordt genegeerd.
Jeetje kerel, leer toch eens schrijven. Je ad hominem aanvallen zijn trouwens heel erg kinderlijk.Dat je nog serieus reagerd op hem. Hij leeft echt in een fantasie wereld. Samen met het geschiedenis boek him self zwarzeneggertje. Yasmina maakt nu alles mee en Zwarzeneggertje heeft alles meegemaakt.
Te stoppen met duursport- cardio. Langdurige trainingen zoals 20 km lopen zorgt voor een groter hart en daardoor een lagere hartslag. Andere vormen van cardio mochten wel.Dan wij.
Oke, maar ik vind het apart dat een cardioloog adviseert iemand met een sportershart te stoppen met cardio, heb dat nog niet eerder gehoord.
Ik merkte dit ook toen ik pas m'n hond had en er 's morgens maar ook voor het slapen gaan mee ging wandelen.... Vreemd wat voor een rust dat kan brengen.Bijna elke ochtend maak ik een wandeling en geniet ik van de mooie omgeving waar ik woon. Goed begin van de dag werkt de hele dag door.
![]()
Doet wel veel met je dat je een week later nog de behoefte hebt te reageren.Te stoppen met duursport- cardio. Langdurige trainingen zoals 20 km lopen zorgt voor een groter hart en daardoor een lagere hartslag. Andere vormen van cardio mochten wel.
Ik heb dit meerdere malen uitgelegd maar je bent blijkbaar niet in staat begrijpend te lezen.
Wanneer ik 2 uur na jouw post reageer.Hhahahaha
...altijd grappig als iemand veel te laat nog een grapje komt plaatsen.

Ik heb dit meerdere malen uitgelegd maar je bent blijkbaar niet in staat begrijpend te lezen.
Je ad hominem aanvallen zijn trouwens heel erg kinderlijk.