Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Dat gister al diw f**gots die hun benen niet trainen allemaal zaten te kijken hoe ik leg extensions zat te doen n dat aders tevoorschijn. kwamen op me bovenbbenen

Spierpijn. :)

Awh... mijn hele week is goed :) Utreg thuis in de beker verslagen!!

DOETINCHEM CUPFIGHTERS

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ok, was gisteravond, maar maakte mijn dag wel goed.

goed geschoten

Waarmee, hoever welke oefening?

Aankomend weekend met bish3000 maakt nu al mijn dag goed.:)

Ziggo HD ontvanger ontvangen... Redelijk snel geïnstalleerd :D

shoulder presses met 28kg dumbbells. Wou minimaal 4 goeie reps, werden er 6 met bij de laatste klein beetje stabilisatiehulp van spotter :D

K*t ventje van 18 bij ons in het dorp is 6 maanden geleden opgepakt omdat hij een terminale kanker patient in elkaar geslagen had en hem voor k**kerlijer ect uitgescholden had.

2 weken vast gezeten en een kleine boeten.
Nu 6 maanden later is er bij hem kanker gevonden in zijn alvleesklier en nieren.

KARMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

reported:cool:

Jezus dit lijkt runescape wel, daar zit iedereen ook elkaar te reporten, doe eens zelf normaal man

---------- Post toegevoegd Fri 23 Sep 2011 om 15:25 ----------

K*t ventje van 18 bij ons in het dorp is 6 maanden geleden opgepakt omdat hij een terminale kanker patient in elkaar geslagen had en hem voor k**kerlijer ect uitgescholden had.

2 weken vast gezeten en een kleine boeten.
Nu 6 maanden later is er bij hem kanker gevonden in zijn alvleesklier en nieren.

KARMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Killy, je weet door juist DIT te zeggen, dat karma jou ook terug pakt eh...?

Drachten

Waarmee, hoever welke oefening?

Diverse luchtdruk wapens. Ken ze allemaal niet zo, maar het varieerde van een hw-70 (?) pistool met keep/korrel die belachelijk slecht was afgesteld (al snel 20+ afwijking op 21 meter), tot een pistool met een reddot dingetje (cool), een geweer met keep/korrel (roos geraakt op 25 meter met het eerste schot.. hoezo beginners geluk :)), eentje met een scope (da's pas leuk), tot een PCP met scope (da's gewoon niet leuk meer hoe easy dat was op 25 meter, eerste 2 schoten raakten elkaar en ik had in 20 jaar niet meer geschoten en dat was destijds met echte vuurwapens (browning, uzi, fal, galil, diemaco en een peleton M109's ;)))

Alles was trouwens zitten en het meeste opgelegd. Alleen die HW-70 was staand.

Terug
Naar boven