XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #169.481
  • Like
Waarderingen: BB_
  • #169.483
- Zit na veel werk beide moe met vriendin op de bank door Netflix te scrollen
- Oh leuk, Marley and Me, dat is lang geleden
- Aangezet voor vriendin er echt iets over kon zetten
- Vergeten dat vriendin ongesteld en moe is
- Film is 15 minuten geleden afgelopen en ik moet hoor soms nog gesnotter :roflol:

Blijft wel een leuke film and het einde get's me every time. Maar niet zo erg als bij haar.

• Haha
Waarderingen: horn
  • #169.484
Net terug van Cassis. 5 kilo verloren. Yyyeeeeessssss.

• #169.486
Testvluchten vandaag succesvol verlopen. Werd spannend deze week, aangezien er (eer)gisteren nog een motor opgebouwd moest worden en is gisteravond een generator vervangen. Laatste dag van de week toch gelukt alles in één vlucht te proppen. Dan kunnen we door met de certificering en geen verdere vertraging. :D

• #169.487
Edit: Verkeerde topic.

Laatst bewerkt:
  • #169.488
Weer thuis bij me kleine dikkie :heart: heb haar echt gemist de afgelopen dagen.

• #169.492
  • #169.493
Vinkeveen. Had een nieuw setje gekocht, moest ik even afstellen en dat gaat daar wel makkelijk.
Had al gehoord dat het zicht echt bagger was laatste jaar, en dat klopte wel. Nog nooit zulk slecht zicht in Vinkeveen meegenaakt.

Van de week eens in Zeeland kijken 😁.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #169.494
Vinkeveen. Had een nieuw setje gekocht, moest ik even afstellen en dat gaat daar wel makkelijk.
Had al gehoord dat het zicht echt bagger was laatste jaar, en dat klopte wel. Nog nooit zulk slecht zicht in Vinkeveen meegenaakt.

Van de week eens in Zeeland kijken 😁.
Ik heb in Zeeland ooit m'n duikbrevet gehaald. Was oke, maar natuurlijk niets vergeleken met het buitenland. Ik heb verder enkel in Spanje gedoken, het is toch niet helemaal m'n ding. Anders had ik zeker in Egypte (hurgadha) en Azië wat duiken gemaakt, dat is echt van een andere orde dan hier.

• #169.495
  • #169.496
Ik heb in Zeeland ooit m'n duikbrevet gehaald. Was oke, maar natuurlijk niets vergeleken met het buitenland. Ik heb verder enkel in Spanje gedoken, het is toch niet helemaal m'n ding. Anders had ik zeker in Egypte (hurgadha) en Azië wat duiken gemaakt, dat is echt van een andere orde dan hier.
Het is uiteraard heel anders. Ik ga elk jaar naar Egypte, al ruim 10 jaar. En het verveeld echt nooit qua duiken. Het land zelf is alleen wat minder naar mijn mening, eten is ook niet heel geweldig.
Maar ook de grotten in Mexico en de wrakken in Kroatie zijn erg mooi.
De gedachten om dat weer allemaal op te kunnen pakken, maken mijn dag ook goed :D .

Egypte:
_8300341.jpg_9010405.jpg

Mexico:
IMG_2239.jpgsfd.JPG

Maar ook NL is mooi:
_9060163.jpg

• #169.497
Ik heb mijn brevet in Thailand gehaald. 10/10 would recommend!

• #169.498
Het is uiteraard heel anders. Ik ga elk jaar naar Egypte, al ruim 10 jaar. En het verveeld echt nooit qua duiken. Het land zelf is alleen wat minder naar mijn mening, eten is ook niet heel geweldig.
Maar ook de grotten in Mexico en de wrakken in Kroatie zijn erg mooi.
De gedachten om dat weer allemaal op te kunnen pakken, maken mijn dag ook goed :D .

Egypte:
_8300341.jpg_9010405.jpg

Mexico:
IMG_2239.jpgsfd.JPG

Maar ook NL is mooi:
_9060163.jpg
Prachtig! Nooit gedacht dat in NL het er zo uit zag haha maar goed, ik duik niet.

Ook in de grotten zie ik? Is dat niet eng?

Terug
Naar boven