- Waardering
- 27.842
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Ben al paar dagen in Scheveningen met mijn vrouw. Nu ff shoppen in Den Haag ja
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben al paar dagen in Scheveningen met mijn vrouw. Nu ff shoppen in Den Haag ja
DeBen al paar dagen in Scheveningen met mijn vrouw. Nu ff shoppen in Den Haag ja
vind het heerlijk. Kan overdag alles regelen mbt afspraken.Alleen maar nachtdiensten is echt superkut voor je gezondheid.
Als je 3 uur slaapt kun je idd veel regelen op een dag.vind het heerlijk. Kan overdag alles regelen mbt afspraken.
9-5 baan mij niet gezien.
19:00-07:00 en 18:00-06:00 heerlijk
Vandaag 9 uurtjes geslapen, nou blij?Als je 3 uur slaapt kun je idd veel regelen op een dag.
Ik werk 6/7 nachtenDagen vliegen zo voorbij.
En ben ik niet mee eens, continu nachten werken en wennen is beter dan 1 of 2 nachten eens na een lange tijd, je gaat heletijd een inkakker krijgen tussen 00:00-05:00 omdat je niet gewend bent.
Eens jaren ook zo gedaan kon alles overdag doen. Afspraken zijn altijd overdag want een 24 uurs economie is het hier zeker niet.vind het heerlijk. Kan overdag alles regelen mbt afspraken.
Lekker man! Geniet er van.Zit op het strand in het zuiden van Frankrijk.... Binnen 30 minuten vuurwerk.
Hier gemiddeld van 07u00 tot 17u00, 5x/week, soms eens wat vroeger gedaan, vaak ook wat later.vind het heerlijk. Kan overdag alles regelen mbt afspraken.
Hoe lang hebt u pauze?Hier gemiddeld van 07u00 tot 17u00, 5x/week, soms eens wat vroeger gedaan, vaak ook wat later.
Na ieder ongeval mag ie even bijkomen.
Ene keer 2 uur per 8 aan het werk. Andere keer 6 van de 8 aan het werk. Ligt aan de reistijd van het product. In de nachten is het dan wel pittig.
45 minuten in totaal.
@Steks ga eens van zijn account af.Ene keer 2 uur per 8 aan het werk. Andere keer 6 van de 8 aan het werk. Ligt aan de koplengte van het product. In de nachten is het dan wel pittig.
Lange dagen!Hier gemiddeld van 07u00 tot 17u00, 5x/week, soms eens wat vroeger gedaan, vaak ook wat later.
En dan doe ik nog zinvoller werk.
Wejooo @ThaWasteland
Jij wordt dan ook voor 56 uur en een kwartier betaald of...? Buiten het salaris wat wij moderators ontvangen natuurlijk.
Nou wat een onzinnige opmerking zeg!