apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
All hail the king![]()
Mijn tijd is 1 uur eerder ivm VK. Raar dat bij jou per week staat en bij mij de maand.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
All hail the king![]()
Mijn tijd is 1 uur eerder ivm VK. Raar dat bij jou per week staat en bij mij de maand.
Wanneer ga je weer eten posten?

Volgens mij werkt zij niet.Wat de F is jouw probleem?je ziet toch aan de screenshots dat het anders is? Zei ik speciaal voor mij? Nee. iOs en Android kan al verschillend zijn.
Ga terug naar bed joh, overduidelijk chagrijnig.
Klikken op dat bb icoontje links bovenin, onderaan de pagina.Wat de F is jouw probleem?je ziet toch aan de screenshots dat het anders is? Zei ik speciaal voor mij? Nee. iOs en Android kan al verschillend zijn.
Ga terug naar bed joh, overduidelijk chagrijnig.
Extra aantal postsWel bijzonder dat iemand daar zelfs al een discussie van kan maken.
Klikken op dat bb icoontje links bovenin, onderaan de pagina.

Kheb een shitload aan food pics. Ik plaats ze binnenkort wel

Wel snel anders sta ik bovenaan de weeklijst top posters!Kheb een shitload aan food pics. Ik plaats ze binnenkort wel![]()
Het is je gegund.Wel snel anders sta ik bovenaan de weeklijst top posters!
![]()
Ga je nu serieus bij mij neerleggen dat je zelf niet goed kijk?

Ga je nu serieus bij mij neerleggen dat je zelf niet goed kijk?![]()
Heb je ook zoveel discussies in het echte leven. Je lijkt een moeilijke om mee te leven lijkt me.Snap je serieus niet dat ik gewoon bij 'Leden' en dan 'top posters' keek in plaats van helemaal naar beneden te scrollen om te kijken of daar toevallig iets staat?
Heb je ook zoveel discussies in het echte leven. Je lijkt een moeilijke om mee te leven lijkt me.
Ik keek gewoon bij een andere sectie en geef dat aan, hoezo is dat direct discussie? 
Heb jij toevallig borderline of ben je wellicht bipolair? Serieuze vraag.Als je alle gesprekken gelijk als discussie telt dan sure..Ik keek gewoon bij een andere sectie en geef dat aan, hoezo is dat direct discussie?
On topic:
Nog een uurtje te gaan en dan kan de reis naar Nederland beginnen![]()
Heb jij toevallig borderline of ben je wellicht bipolair? Serieuze vraag.
Wat is er dan mis met jou?

SterkteWat is er mis met iedereen?
Rare vraag. Groetjes en gefeliciteerd Ruud!