apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed. K laat mijn vrouw meedoen. Die zit ook in de leuke periode van de maand. De voorraad chocolade is weer op.Kunnen we niet een apart kippenhok forumsectie maken @Sanca Saxon?
Zijn er mensen die zich niet meerdere keren per dag zo voelen? Of hebben die zich aangepast aan hun omgeving of hun omgeving aangepast aan zichzelf?
next level autism like KanyeHeb jij toevallig borderline of ben je wellicht bipolair? Serieuze vraag.
Ik zeg vaak “we are all wrong.”Zijn er mensen die zich niet meerdere keren per dag zo voelen? Of hebben die zich aangepast aan hun omgeving of hun omgeving aangepast aan zichzelf?
Ik vraag dit voor@Steksmezelf.
Dat zou ik ook kunnen zeggen, maar dan met de toevoeging, vrij naar Socrates: "Me just a little bit less," want nog erger dan bescheidenheid vind ik valse bescheidenheid.
Alweer wakker joh. Zo trainen of?
Kinderen uit school halen.
Waarom?
Draait allemaal om balansVorige week een 20kg plate op m'n enkel laten vallen, gelukkig was de plek inmiddels weer wat weggetrokken en minder pijnlijk. Pak ik net dezelfde plate van het rek, valt 'ie om ... op m'n andere enkel![]()

Helaas niet enkel één enkel.Vorige week een 20kg plate op m'n enkel laten vallen, gelukkig was de plek inmiddels weer wat weggetrokken en minder pijnlijk. Pak ik net dezelfde plate van het rek, valt 'ie om ... op m'n andere enkel![]()
Omdat ze wilden zwemmen.
Dus heb je ze maar in de sloot gedropt?
5min onder houden. Heb je er geen last meer van. Kijk maar wat je er mee doet.
Bij jou bleek die 5 mins net iets te kort.5min onder houden. Heb je er geen last meer van. Kijk maar wat je er mee doet.