XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #169.583
2 uur snachts belden we op werk voor een mannetje de ambulance omdat hij pijn had aan zijn hart en pijn tijdens ademhalen.

- ambulance kwam en meneer was koppig en wou niet meewerken
- long story short, we waren anderhalf uur met hem bezig en nadat ambulance wegging stak hij gewoon een sigaretje weer op.
Ik neem aan dat je daarna weer de ambulance moest bellen omdat hij tegen je vuist aanliep en een ontwrichte kaak had als gevolg daarvan.

• #169.587
Zonder zelf op te zeggen cancelt mijn gym blijkbaar mijn lidmaatschap :o Buh-bye gains

Screenshot 2023-08-23 at 18.38.31.png

• #169.588
Je hebt geen jaarcontract getekend dat loopt tot 11 september?

• #169.590
Ik ben al meer dan 5 jaar lid hier, dus dat lijkt mij niet
Was dat niet bij jou dat ze de abonnementsprijs van de gym willen verdubbelen of zoiets? Smerige manier dan om je te verplichten aan hun nieuwe voorwaarden bij een nieuw contract.

• #169.593
Was dat niet bij jou dat ze de abonnementsprijs van de gym willen verdubbelen of zoiets? Smerige manier dan om je te verplichten aan hun nieuwe voorwaarden bij een nieuw contract.
Klopt, dit is (denk ik) administratief het gevolg van hun vage handelen vorig jaar. Er zijn toen 4 weken (!) overheen gegaan het recht te zetten en vervolgens stond er ineens een bedrag van 80 euro open wat ik heb geweigerd te betalen.

Toevallig heb ik afgelopen week de clubmanager over exact dit verhaal gesproken en zij gaf aan dat het goed in het systeem stond tot eind november - dus het is wel ironisch dat ik nu deze mail krijg :o Voor hoe ze zichzelf in de markt willen zetten en de prijzen die ze vragen zou je verwachten dat ze iets meer kennis van bedrijfsvoeren zouden hebben.

Ach, ben benieuwd wat er nu weer allemaal gebeurt. Het is in ieder geval nooit saai met hun, maar wel extreem vermakelijk op een vermoeiende manier :eyes:

• #169.597
Vanavond uit eten :meal: tapas (of nja de 'all you can eat kleine gerechtjes, niet de Spaanse tapas), gezellig met ouders en tante. Dan morgen nog dagje en dan zaterdag weer naar huis! Mis de kleine wel hoor :(

Terug
Naar boven