- Waardering
- 10.912
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En jij bleef drijven bolle

Ik neem aan dat je daarna weer de ambulance moest bellen omdat hij tegen je vuist aanliep en een ontwrichte kaak had als gevolg daarvan.2 uur snachts belden we op werk voor een mannetje de ambulance omdat hij pijn had aan zijn hart en pijn tijdens ademhalen.
- ambulance kwam en meneer was koppig en wou niet meewerken
- long story short, we waren anderhalf uur met hem bezig en nadat ambulance wegging stak hij gewoon een sigaretje weer op.
Ga me baan niet riskeren voor een vluchtelingIk neem aan dat je daarna weer de ambulance moest bellen omdat hij tegen je vuist aanliep en een ontwrichte kaak had als gevolg daarvan.
Ik ben al meer dan 5 jaar lid hier, dus dat lijkt mij nietJe hebt geen jaarcontract getekend dat loopt tot 11 september?
Was dat niet bij jou dat ze de abonnementsprijs van de gym willen verdubbelen of zoiets? Smerige manier dan om je te verplichten aan hun nieuwe voorwaarden bij een nieuw contract.Ik ben al meer dan 5 jaar lid hier, dus dat lijkt mij niet
Sommige mensen moeten hiervoor naar de rechter. Ze zullen je wel aardig vinden daar 🤣Zonder zelf op te zeggen cancelt mijn gym blijkbaar mijn lidmaatschapBuh-bye gains
![]()
Gewichten niet opgeruimd?Zonder zelf op te zeggen cancelt mijn gym blijkbaar mijn lidmaatschapBuh-bye gains
![]()
Klopt, dit is (denk ik) administratief het gevolg van hun vage handelen vorig jaar. Er zijn toen 4 weken (!) overheen gegaan het recht te zetten en vervolgens stond er ineens een bedrag van 80 euro open wat ik heb geweigerd te betalen.Was dat niet bij jou dat ze de abonnementsprijs van de gym willen verdubbelen of zoiets? Smerige manier dan om je te verplichten aan hun nieuwe voorwaarden bij een nieuw contract.
Voor hoe ze zichzelf in de markt willen zetten en de prijzen die ze vragen zou je verwachten dat ze iets meer kennis van bedrijfsvoeren zouden hebben.
Pas je op met splinters?
Heb me ingehouden en het prikkertje niet opgegeten

Mis je jou vent ook?Vanavond uit etentapas (of nja de 'all you can eat kleine gerechtjes, niet de Spaanse tapas), gezellig met ouders en tante. Dan morgen nog dagje en dan zaterdag weer naar huis! Mis de kleine wel hoor
![]()