- Waardering
- 27.807
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Is zijn weektotaal ( waarschijnlijk)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is zijn weektotaal ( waarschijnlijk)
Ik heb de afgelopen tien dagen veel van je posts gelezen en je bent één van de leden waar ik het vaakst mee eens ben. Je bent genuanceerd, je bent niet constant aan het trollen en je maakt verstandige opmerkingen.
Zoals ik al zei, ironie en zelfspot zijn belangrijke eigenschappen.
sarcasme of niet, I'll take it 
Ben je een broertje van Apfel dan ?
Zoals ik al zei, ironie en zelfspot zijn belangrijke eigenschappen.
Wat ik aan @apfelstrudel waardeer is dat hij zelden echt vals wordt, er ook om kan lachen als hij aan het kortste eind trekt en altijd bereid is om culinaire feedback te geven.
Ik geef geen fake complimenten. Ik probeer altijd oprecht te zijn.Hey hey laat nou, krijg eindelijk iets goeds over mezelf te lezensarcasme of niet, I'll take it
![]()
Dat was geen sarcasme, ik ben er van overtuigd dat @yasmine dit ook gewoon echt meent.Hey hey laat nou, krijg eindelijk iets goeds over mezelf te lezensarcasme of niet, I'll take it
![]()

Dat was geen sarcasme, ik ben er van overtuigd dat @yasmine dit ook gewoon echt meent.
Hij heeft wel gemist hoe je alle poppen hier laat dansen, denk ik![]()

Ben jij eigenlijk een vrouw ?
Hell93 is gender fluid denk ik.

Hell93 haar gender is fluit denk ik.
Nou maakt ook niet uit.. een smalle of een eerder brede kont ?
Nou maakt ook niet uit.. een smalle of een eerder brede kont ?
Wordt u vaak gepaald?DID YOU JUST ASSUME MY GENDER?!?!?
![]()
ja ik ben een vrouw.
Yasmine heeft een poort naar een andere dimensie geopend.Ik heb de afgelopen tien dagen veel van je posts gelezen en je bent één van de leden waar ik het vaakst mee eens ben. Je bent genuanceerd, je bent niet constant aan het trollen en je maakt verstandige opmerkingen.
gepaald
bn., (heraldiek) een schild dat verticaal door palen gedeeld is in meer dan drie gelijke delen, die beurtelings van metaal en van kleur zijn. Gebeurt de deling van het schildveld slechts door een of twee verticale lijnen, dan heet dat niet gepaald, maar gedeeld.

Een plot twist !!
Kijk, dat zijn dus die grenzen waar we het over hadden.