XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #169.962
Vanaf maandag leraar Nederlands en Geschiedenis in het eerste en tweede middelbaar...
Tof detail...de leerlingen die ik vorig jaar les gaf in het zesde leerjaar, daarvan zit de helft nu in m'n nieuwe school. Toen we elkaar deze ochtend terugzagen waren ze extatisch en ik ook. Wat een geweldige ontwikkeling en verrassing. Nooit gedacht dat ik les zou geven in het middelbaar. Maar na 5 jaar in het lager onderwijs is dit volgens mij de volgende stap in mijn evolutie.

• #169.963
Heeft iemand ervaring deze koptelefoon (of 1 uit deze serie)?

Kwordt moe van alle goedkope troep dus tijd voor wat mooiers.

• #169.964
Tof detail...de leerlingen die ik vorig jaar les gaf in het zesde leerjaar, daarvan zit de helft nu in m'n nieuwe school. Toen we elkaar deze ochtend terugzagen waren ze extatisch en ik ook. Wat een geweldige ontwikkeling en verrassing. Nooit gedacht dat ik les zou geven in het middelbaar. Maar na 5 jaar in het lager onderwijs is dit volgens mij de volgende stap in mijn evolutie.
fantaformiweldig!

• #169.965
Oo goeie. Kzit de test te checken, deze komt beter uit de bus qua geluidskwaliteit en batterylife. Noise cancelling is alleen wat minder.

Hmm

• #169.966
Op m'n nieuwe school werken zestig leerlingen met elk hun eigen laptop. Deze laptop wordt geleverd door de school.

Echter bleek eind juni dat 45 laptops niet meer werkten.
Ze vroegen een paswoord die niemand had.
Ze hadden in de zomer twee informatici aangeworven om de laptops te herstellen. Dat was hen niet gelukt.
Deze ochtend was er een beetje paniek. Uiteindelijk was de conclusie dat ze een budget van 13500 euro moesten zien vrij te maken voor 45 nieuwe laptops.

Ik vroeg hen of ik eens mocht kijken. Ik startte er eentje op en had een vermoeden dat ik dit probleem zelf ook al eens had gehad met m'n eigen laptop na het installeren van een slechte illegale Windows versie.
Al na 10 minuten was de eerste laptop in orde. Ik heb zes uur lang doorgewerkt. Reeds 30 laptops werken terug.

Maandag werk ik de volgende 15 af.
Ik moet eigenlijk pas vanaf dinsdag aan de slag ondanks het feit dat ik reeds vanaf 1 september zal betaald worden. Ik kon het dus niet maken om lekker thuis te zitten.
De directeur zag me en zei:" zeg... Ik hoor dat jij daar mirakels aan het verrichten bent met die laptops".
De drie collega's die met hun handen in de haren zaten waren zo dankbaar en opgelucht. En ik was zo superblij dat ik zo makkelijk "punten" heb kunnen scoren bij mijn nieuwe collega's.
Today was a good day....

Laatst bewerkt:
  • #169.967
story of our times not reading that GIF by Trevor Moore

• #169.970
Op m'n nieuwe school werken zestig leerlingen met elk hun eigen laptop. Deze laptop wordt geleverd door de school. Echter bleek eind juni dat 45 laptops niet meer werkten. Ze vroegen een paswoord die niemand had. Ze hadden in de zomer twee informatici aangeworven om de laptops te herstellen. Dat was hen niet gelukt. Deze ochtend was er een beetje paniek. Uiteindelijk was de conclusie dat ze een budget van 13500 euro moesten zien vrij te maken voor 45 nieuwe laptops. Ik vroeg hen of ik eens mocht kijken. Ik startte er eentje op en has een vermoeden dat ik dit probleem zelf ook al eens had gehad met m'n eigen laptop na het installeren van een slechte illegale Windows versie. Al na 10 minuten was de eerste laptop in orde. Ik heb zes uur lang doorgewerkt. Reeds 30 laptops werken terug. Maandag werk ik de volgende 15 af. Ik moet eigenlijk pas vanaf dinsdag aan de slag ondanks het feit dat ik reeds vanaf 1 september zal betaald worden. Ik kon het dus niet maken om lekker thuis te zitten. De directeur zag me en zei:" zeg... Ik hoor dat hij daar mirakels aan het verrichten bent met die laptops". De drie collega's die met hun handen in de haren zaten waren zo dankbaar en opgelucht. En ik was zo superblij dat ik zo makkelijk "punten" heb kunnen scoren bij mijn nieuwe collega's. Today was a good day....
Fantaformidastisch!!!

Hoe lang duurde je staande ovatie?

• #169.974
Normaal wel ja, alleen in dit geval zou het niet een van die twee kunnen zijn, omdat ik nooit zo'n verhaal, zonder normale alineas, post ;)
Een terechte opmerking. Wellicht kwam dit omdat ik dit om m'n klein GSM -schermpje heb getikt.

Ik heb, speciaal voor jou, m'n tekst aangepast. Only for you my dear.

• #169.976
190 sqwats

• #169.980
Ja maar jij kent mij niet meer want ik ben onbelangrijk :(

En het was maar een grapje he :roflol:
Ik heb de afgelopen tien dagen veel van je posts gelezen en je bent één van de leden waar ik het vaakst mee eens ben. Je bent genuanceerd, je bent niet constant aan het trollen en je maakt verstandige opmerkingen.

Terug
Naar boven