AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #169.941
Wat een gay discussie over wel of niet opgeruimd huis. En dat op een bb forum.

• #169.942
nice, iedereen boos op mij. op elke foto van Sanca is het een bende :)
ja wij zijn opruimerig. meerdere dbb'ers die kunnen bevestigen dat het bij ons 9/10 keer spik en span is.
en ja ik heb ook nog een kleine die net zoveel rommel maakt.
Dat kan ik bevestigen

• #169.944
Zijn we hier nu echt iemand aan het bekritiseren omdat er wat speelgoed ligt? Jeezes mensen.
Voor mij is dat het bewijs dat die kleine daar kind mag zijn. Het ligt er niet vuil ofzo he zeg.
Bij mijn oudste zus is dat net zo. Wordt er meermaals gekuist maar er wordt ook geleefd. fijn zo. Iedereen gelukkig.

• #169.945
Ik zal maar geen foto droppen hoe het bij ons is aangezien de kleine nu oefent met “zindelijk” worden en niet niet helemaal snapt dat ie in zijn potje moet pissen en schijten en 50/50 kans hebt dat het random ergens in huis gebeurd.

• #169.947
Ik zal maar geen foto droppen hoe het bij ons is aangezien de kleine nu oefent met “zindelijk” worden en niet niet helemaal snapt dat ie in zijn potje moet pissen en schijten en 50/50 kans hebt dat het random ergens in huis gebeurd.
Ja bij ons lag er ook ineens een banketstaaf op t kleed toen ie zindelijk moest worden. Shit happens.

• #169.949
En de wc is al paar keer verstopt aangezien hij denkt dat je een hele rol erin moet gooien elke keer, maja zal overal wel hetzelfde zijn 🤷‍♂️

IMG_5851.png

• #169.950
Gremlin denkt al aan zilvervisjes :D

• #169.951
Ach wat maakt het uit hoe je jou kind opvoed. Iedereen weet dat je pas gefaald hebt als ouder zijnde als je kindje vegan word.

#dicussie

• #169.954
is het schoon of is het opgeruimd?

ik zie hier gewoon overal wat liggen. hoarder/verzameldrang.
laat mij de kamper maar uithangen en wel een schoon huis hebben. elke avond opgeruimd.

kleine op bed betekent even met zijn tweeen rondje speelgoed opruimen, daar hebben wij een speelgoedkist voor.
bezem/stofzuiger erdoor. en onze kleine mag ook prima in de zandbak spelen in vies weer en door het huis heen, maar dan in de avond wel even in douche/bad en fris op bed.
Sommigen zouden dat een dwangneurose noemen.

• #169.956
  • #169.957
Jongens kappen met @Sanca Saxon aanvallen. Anders ga ik iets doen wat ik niet meer mag zeggen.

Terug
Naar boven