XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #170.061
  • #170.067
Ik had vanmiddag 2 uurtjes over, die heb ik gebruikt om de benen te trainen, hoeft dat morgen niet, dan wel de rest van de full-body dag, nrg te over :thumb:

• Like
Waarderingen: horn
  • #170.068
Zomervakantie voorbij = kind op school.

mensen met kinderen snappen dat wel. Denk je serieus dat ik 6 weken zomervakantie heb gehad? :roflol: ben niet rijk hoor
Mijn vrouw heeft het er enorm moeilijk mee dat ze hem nu pas in de late namiddag terugziet.

• #170.070
  • #170.071
  • #170.072
Mijn vrouw heeft het er enorm moeilijk mee dat ze hem nu pas in de late namiddag terugziet.

Kan ik me ook wel iets bij voorstellen ja, wellicht zal ik dat ook hebben na maandag :roflol: al ben ik gewend van dagopvang dat hij daar is van 13.00 tot 17.00/17.30, maar met school van 8.30 tot 15.00. We zullen het meemaken.

Sterkte voor je vrouw!

• #170.073
Kan ik me ook wel iets bij voorstellen ja, wellicht zal ik dat ook hebben na maandag :roflol: al ben ik gewend van dagopvang dat hij daar is van 13.00 tot 17.00/17.30, maar met school van 8.30 tot 15.00. We zullen het meemaken.

Sterkte voor je vrouw!
Hij is in september 2020 geboren, midden in de corona piek dus toen hebben we besloten hem niet naar een opvang te doen.
Ze werkt halftijds, ze heeft hem dus (bijna) 3 jaar elke dag bij haar gehad. Ik zie hem gemiddeld 3 uurtjes op een werkdag, ik ervaar dit heel anders dan zij.

• #170.074
Hij is in september 2020 geboren, midden in de corona piek dus toen hebben we besloten hem niet naar een opvang te doen.
Ze werkt halftijds, ze heeft hem dus (bijna) 3 jaar elke dag bij haar gehad. Ik zie hem gemiddeld 3 uurtjes op een werkdag, ik ervaar dit heel anders dan zij.

Begint hij nu al aan school dan? Of een peuter/kleuterspeelzaal? (Weet niet hoe dat daar is). Mijne is van april 2019, ook deels thuis geweest door corona. Maar hij gaat echt naar basisschool zegmaar, soort van tussenklasje tussen kleuterklas en groep 1 in. Echt geen idee hoe ik het moet uitleggen :roflol: maar hij zit in de klas met kindjes die in september 5 jaar worden, hij pas april volgend jaar.

Desondanks, sowieso moeilijk om je kindje 'los' te laten :(

Maar deze zomervakantie was..ja..ben er wel klaar mee :roflol:

• #170.075
Begint hij nu al aan school dan? Of een peuter/kleuterspeelzaal? (Weet niet hoe dat daar is). Mijne is van april 2019, ook deels thuis geweest door corona. Maar hij gaat echt naar basisschool zegmaar, soort van tussenklasje tussen kleuterklas en groep 1 in. Echt geen idee hoe ik het moet uitleggen :roflol: maar hij zit in de klas met kindjes die in september 5 jaar worden, hij pas april volgend jaar.

Hij heeft al een paar maanden in een instap klasje gezeten voor halve dagen en sinds gisteren de 1ste kleuterklas voor ganse dagen.
Stop de tijd...

• #170.076

Belgen kunnen wel wat meer lesuren gebruiken. ;)

• #170.079
Als dat waar is zegt dat wel veel over het startpunt van onze zuiderburen. Wat hun docentencorps betreft, n=1, maar het belooft weinig goeds.
Beste Primair Onderwijs zou in Finland zijn, maar een Secundair of Tertiair(?) Belgisch diploma heeft volgens mij iets meer waarde dan de Nederlandse equivalent.

Het liefst zou ik een katholiek basisschool met aandacht voor zang en vervolgens een middelbare school gerund door Jezuïeten hebben gedaan.

Denk aan: Etienne Vermeersch

• #170.080
Gisteren bruiloft gehad (te gek feestje) en vandaag naar de dierentuin met de kids.
Dat maakt mijn weekend al goed 🥰 maar nog meer dat ik niet gezopen heb gisteren en dus geen kater heb

Terug
Naar boven