Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #170.081
  • #170.082
In België gaan ze tot half 4 naar school toch? In Nederland hebben veruit de meeste scholen les tot 2u of half 3. Die kleintjes beginnen hier vaak met wat halve dagen

In België gaan ze naar school vanaf 2½ / 3 jaar

Kleuterklas dus blijkbaar, volgens mij ook zo in NL (al is dat voor mij wel 'ff' geleden :roflol: ) vanaf wanneer zijn ze leerplichtig? NL en ENG is vanaf 5 jaar geloof ik.

• #170.083
  • #170.086
In België gaan ze tot half 4 naar school toch? In Nederland hebben veruit de meeste scholen les tot 2u of half 3. Die kleintjes beginnen hier vaak met wat halve dagen

In België gaan ze naar school vanaf 2½ / 3 jaar
Hier heb je de peuterspeelzaal, dat is in het begin halve dagen.

• #170.087
Vanaf 4 zijn ze hier leerplichtig. Vanaf 2.5 kunnen ze bij ons in de regio naar de peuterklas.
Mijn dochter ging 2 ochtenden maar omdat ze een taal achterstand heeft gaat ze nu 3 x van 8:30 tot 13:30

• #170.089
Vanaf 4 zijn ze hier leerplichtig. Vanaf 2.5 kunnen ze bij ons in de regio naar de peuterklas.
Mijn dochter ging 2 ochtenden maar omdat ze een taal achterstand heeft gaat ze nu 3 x van 8:30 tot 13:30
In Nederland van 5 - 16

• #170.090
Hier heb je de peuterspeelzaal, dat is in het begin halve dagen.
Ja. Geloof dat iets van 25% van de kinderen naar de psz gaat, terwijl daar bijna alle kinderen gaan. Is daar ook standaard onderdeel van de school en meen dat dingen zoals een turnklas daar gebruikelijk zijn. Wordt daar veel meer aan beweging en buiten spelen gedaan dan hier :)

• #170.091
IMG_3580.jpeg

Nu nog even wachten op 2 asmoeren en dan vervang ik de mtb van mijn vrouw door mijn trekkingfiets.

• #170.092
Wat is een trekkingfiets eigenlijk?

• #170.100
Vanmiddag lekker ravotten met de kleine babe in het park, voetbal, frisbee.
Pa is helemaal kapot, wat een energie hebben kids…🤣
moeders was met de grote meiden de stad in.

Terug
Naar boven