Boca
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 974
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Zo oud al. Toen was ik er zeker niet.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo oud al. Toen was ik er zeker niet.
Van 2002, ik was 1 van de eerste 50-100 members. Toen EricR kwam was ik al geband.
Kan dit moeilijk geloven.Vanaf maandag leraar Nederlands en Geschiedenis in het eerste en tweede middelbaar...
Tof detail...de leerlingen die ik vorig jaar les gaf in het zesde leerjaar, daarvan zit de helft nu in m'n nieuwe school. Toen we elkaar deze ochtend terugzagen waren ze extatisch en ik ook. Wat een geweldige ontwikkeling en verrassing. Nooit gedacht dat ik les zou geven in het middelbaar. Maar na 5 jaar in het lager onderwijs is dit volgens mij de volgende stap in mijn evolutie.
Bent u in een slechte bui?
Top toch gefeliciteerd ook leuk voor jou dat je vroegere leerlingen zo blij zijn je weer te zien.Vanaf maandag leraar Nederlands en Geschiedenis in het eerste en tweede middelbaar...
Tof detail...de leerlingen die ik vorig jaar les gaf in het zesde leerjaar, daarvan zit de helft nu in m'n nieuwe school. Toen we elkaar deze ochtend terugzagen waren ze extatisch en ik ook. Wat een geweldige ontwikkeling en verrassing. Nooit gedacht dat ik les zou geven in het middelbaar. Maar na 5 jaar in het lager onderwijs is dit volgens mij de volgende stap in mijn evolutie.
Moet je dan weer werken, of werk je niet?Nog 2 dagen en dan is de zomervakantie hier voorbij![]()
Hoop dat je jezelf niet te hoge doelen stelt. Een normaal ritme vinden en volhouden zou al een hele prestatie zijnGoede dagen gehad gister een gesprek gehad met mijn nieuwe coach met Gino. Goed gesprek gehad en alles uitgelegd wat betreft mijn situatie. Vanaf 1okt sta ik onder contract en dan rustig aan beginnen. Want de pin van mijn pink gaat eruit op 27sept en daar is geen operatie voor nodig en dan mag ik weer trainen.

ben niet rijk hoorWas gewoon belangstellingZomervakantie voorbij = kind op school.
mensen met kinderen snappen dat wel. Denk je serieus dat ik 6 weken zomervakantie heb gehad?ben niet rijk hoor

Lekker bezig ik volg je topic de laatste tijd mooie resultaten man weet nog wel dat ik je in het echt zag. Zet door topper!💪🏼Zomervakantie is eindelijk voorbij dus ik kan vanaf nu weer bijna elke ochtend sporten; grote blij!
Net weer lekker getraind. Morgen weer.
Dus jij bepaalt voor alle mensen met kinderen dat ze jou snappen. Okay![]()
veel mensen met schoolkinderen en/of dagverblijf snappen dat wel ja. Veel mensen die thuisblijfouder zijn van een kind dat niet naar opvang of school gaat, snapt het ook wel alleen die hebben helaas vaak geen 'yay zomervakantie voorbij' gevoel. 
Ben je weer op je toetsenbord gaan zitten die die dikke kont van je?
Jaaaaa 🙈Ben je weer op je toetsenbord gaan zitten die die dikke kont van je?