AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #170.043
Of eind 2001 inderdaad geloof ik.

• #170.044
Vanaf maandag leraar Nederlands en Geschiedenis in het eerste en tweede middelbaar...
Tof detail...de leerlingen die ik vorig jaar les gaf in het zesde leerjaar, daarvan zit de helft nu in m'n nieuwe school. Toen we elkaar deze ochtend terugzagen waren ze extatisch en ik ook. Wat een geweldige ontwikkeling en verrassing. Nooit gedacht dat ik les zou geven in het middelbaar. Maar na 5 jaar in het lager onderwijs is dit volgens mij de volgende stap in mijn evolutie.
Kan dit moeilijk geloven.

• #170.046
Vanaf maandag leraar Nederlands en Geschiedenis in het eerste en tweede middelbaar...
Tof detail...de leerlingen die ik vorig jaar les gaf in het zesde leerjaar, daarvan zit de helft nu in m'n nieuwe school. Toen we elkaar deze ochtend terugzagen waren ze extatisch en ik ook. Wat een geweldige ontwikkeling en verrassing. Nooit gedacht dat ik les zou geven in het middelbaar. Maar na 5 jaar in het lager onderwijs is dit volgens mij de volgende stap in mijn evolutie.
Top toch gefeliciteerd ook leuk voor jou dat je vroegere leerlingen zo blij zijn je weer te zien.
Veel succes in het middelbaar onderwijs.

• #170.047
Nog 2 dagen en dan is de zomervakantie hier voorbij :D

• #170.049
Goede dagen gehad gister een gesprek gehad met mijn nieuwe coach met Gino. Goed gesprek gehad en alles uitgelegd wat betreft mijn situatie. Vanaf 1okt sta ik onder contract en dan rustig aan beginnen. Want de pin van mijn pink gaat eruit op 27sept en daar is geen operatie voor nodig en dan mag ik weer trainen.

• Like
Waarderingen: Boca
  • #170.050
Goede dagen gehad gister een gesprek gehad met mijn nieuwe coach met Gino. Goed gesprek gehad en alles uitgelegd wat betreft mijn situatie. Vanaf 1okt sta ik onder contract en dan rustig aan beginnen. Want de pin van mijn pink gaat eruit op 27sept en daar is geen operatie voor nodig en dan mag ik weer trainen.
Hoop dat je jezelf niet te hoge doelen stelt. Een normaal ritme vinden en volhouden zou al een hele prestatie zijn :)

Laatst bewerkt:
  • #170.055
Zomervakantie is eindelijk voorbij dus ik kan vanaf nu weer bijna elke ochtend sporten; grote blij!

Net weer lekker getraind. Morgen weer.
Lekker bezig ik volg je topic de laatste tijd mooie resultaten man weet nog wel dat ik je in het echt zag. Zet door topper!💪🏼

• #170.056
Dus jij bepaalt voor alle mensen met kinderen dat ze jou snappen. Okay :roflol:

Goed he ;) veel mensen met schoolkinderen en/of dagverblijf snappen dat wel ja. Veel mensen die thuisblijfouder zijn van een kind dat niet naar opvang of school gaat, snapt het ook wel alleen die hebben helaas vaak geen 'yay zomervakantie voorbij' gevoel.

Beter zo? Nog een glaasje azijn erbij?

Tuuuuurlijk :)

• #170.057
Mijn dag is weer goed gemaakt met het feit dat met mijn belastingsgeld mensen die geen donder uitvoeren en mijn belastingsgeld krijgen een coach kunnen nemen! Intens gelukkig!

Ik zag net ook dat meneer Rutte de hoogste schaal nog wat harder gaat aanpakken. Nog even en ik heb geen vaseline meer nodig #alles went

• #170.060
Terug
Naar boven