- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Raar, want als je goed leest dan zie je dus dat jullie de afdankertjes krijgen.
Ze bedoelde jou.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Raar, want als je goed leest dan zie je dus dat jullie de afdankertjes krijgen.
Ja dat gaat de laatste tijd wel vaker foutRaar, want als je goed leest dan zie je dus dat jullie de afdankertjes krijgen.

In onze klasjes is het om te bakken. Met 25 in een klein kot van nog geen 20 m². Overal ramen.... ongeveer 38 graden in de klas denk ik.Eindelijk afkoeling! Volgens mij hebben jullie in Nederland nu wat wij hier gisteren hadden, 30+ graden..Gatver. Nu nog wel erg warm, maar wat regen gehad en vanaf morgen meer regen en meer afkoeling.
Einde weerbericht
![]()
Ja, die paar leraren die we hier hebben zijn idd een stelletje aanstellerige pussies.Les geven in het middelbaar onderwijs is tien keer minder vermoeiend dan in het lager onderwijs.

Jammer genoeg is dat gevoel steeds aanwezig.... de gevolgen van perverse smeerlappen die de doodstraf verdienen.
Plak die er ff bij?Bill Burr heeft daar een geweldige sketch over:" one day I was at an airport and a kid came up to me...".
Ik zoek die nu.
Ik vind die niet onmiddellijk terug... maar ik ging toch terug starten met het herbeluisteren van zijn shows. Als ik me niet vergis is het een wat oudere show. Een jaar of tien of zo.
Max. user 100 kg.
Maar ik heb in ieder geval wel mn pearl detls goed kunnen trainen. 💪
![]()
Max. user 100 kg.![]()
Maar ik heb in ieder geval wel mn pearl detls goed kunnen trainen. 💪
![]()
Flyes doe ik altijd met cables. Rear Delts meestal ook, maar deze machine was wel fijn.Zal het Peck Deck bij ons eens checken, niet dat ik me er iets van aan ga trekken. Want ik ben echt een voorstander van dit apparaat.