- Waardering
- 11.227
Ik dacht meer aan deze voor komend weekend:
kleine (eigenlijk geen) kans op trainen in weekend. (Door man, even kort gezegd).
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik dacht meer aan deze voor komend weekend:
kleine (eigenlijk geen) kans op trainen in weekend. (Door man, even kort gezegd).
Zo erg... sterkte!!Er is een kleine kans dat ik binnenkort met m'n zoontje weg kan bij m'n man!
Misschien boeit het niemand..maar ik moet het gewoon kwijtIk voel me hoopvol na 2+ jaar ellende!
Kans is alsnog klein, maar het is beter dan helemaal geen kans (wat het voorheen dus was).
Nieuwe vriendin van me hier zit in dezelfde situatie met haar kind en we hebben besloten om samen te gaan wonenNu nog een woning vinden dus..huizen crisis hier, maar er is hoop!
![]()
En dit land zit al zo volEen kennis in de afgelopen maanden een uurtje per week geholpen met Nederlands tbv Inburgeringscursus: geen cijfer onder de 9!
Zal meer zijn intelligentie zijn dan mijn bijdrage, desalniettemin voelt het goed.

Taartjesdieet?
Zoiets
O ja kom zondag wel op 25+ uur cardio deze maand 🚴♂️🏃♂️
En in de gym?O ja kom zondag wel op 25+ uur cardio deze maand 🚴♂️🏃♂️
0. Probeer ik volgende week weer op te pakken. Maar heb nu gewoon veel plezier in fietsen en lopen dus dat blijf ik ook het meeste doen. Waarschijnlijk 1/2x per week soort van Full body ofzo.
Hoe vaak eet je apfelstrudel dan?
Dat zou ik ook zeggen, met die onweerstaanbare kookkunsten van jou!
Hij at laatst van een schaap...Dat zou ik ook zeggen, met die onweerstaanbare kookkunsten van jou!

Ah het is wat het is. Allang blij dat het weer kan. 💪