Er was alleen maar pils, op zich niet heel verkeerd want dat icm de regen die rond 22:30 kwam heeft me behouden van een flinke kater.Oef, dat onder het genot van een goed glas bier of whisky....
Lekker man!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er was alleen maar pils, op zich niet heel verkeerd want dat icm de regen die rond 22:30 kwam heeft me behouden van een flinke kater.Oef, dat onder het genot van een goed glas bier of whisky....
Lekker man!
Dan had je misschien ook 250 op de snelheidsmeter gezien.Er was alleen maar pils, op zich niet heel verkeerd want dat icm de regen die rond 22:30 kwam heeft me behouden van een flinke kater.
Kan prima als de topsnelheid dat toelaat en/of de teller een flink afwijking vertoont.Dan had je misschien ook 250 op de snelheidsmeter gezien.
Ah, ik dacht dat het een docu zou zijn. Aangezien het verhaal wel op waarheid is gebaseerd, misschien toch het kijken waard. Vikings heb ik niet gezien.Ik persoonlijk vond het een erg goede film. Maar ben dan ook fan van Gerard Butler, dus de film kon sowieso niet stuk haha
Ook Ragnar van Vikings heeft een bijrol en heeft wat coole scenes, nog zo iemand die je graag wilt zien.
Ik zeg, kijken ✌️
Ga je cyclocrossen?
Vinings is echt de moeite.Ah, ik dacht dat het een docu zou zijn. Aangezien het verhaal wel op waarheid is gebaseerd, misschien toch het kijken waard. Vikings heb ik niet gezien.
Ik kijk praktisch geen tv en volg geen series, andere prioriteiten. Een op zichzelf staande docu zou ik nog overwegen indien ik het nut ervan inzie.
Nee is de vam berg in Drenthe. Jumbo op de pedalen toertocht gefietst 🚴♂️💪
Dit 2100 meter lange parcours is gelegen op de VAM-berg, het hoogste punt van de provincie Drenthe. Deze voormalige vuilnisbelt is zo’n 48 meter hoog.

Ik wil graag naar Noorwegen of een ander land met bergen. Misschien is dit een goed alternatief, dan kan ik daar mountain biken.

Die was op verzoek 😁
Heb je hem niet even geholpen ?In de gym net Zo’n Jackie chan figuur zat te boksen met de tricep rope.
Yeah het leven is hard in Limburg