- Waardering
- 22.485
Neen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neen.
Punjabi playboyAl 25 jaar lid kennelijk, of mijn ene persoonlijkheid 10 jaar en de ander 15 jaar. Het kan verkeren.
![]()
Wat voor motor heb je ?Roldeur van mn schuur kapot, dus krijg mn motor er niet uit. Voordeel is dat ik nu een busje van de baas heb gepakt (moest op Lelystad Airport zijn) en ik de hele weg stromende regen had. En de kosten zijn wel gedekt.
Natuurlijk niet
Kawasaki Versys 650
Precies dit.AD is heel persoonlijk. Zomaar iets voorstellen/aandragen is niet logisch en kun je dus beter niet doen.
Valt toch wel mee, één jaar.
Snap niet waarom berichten verwijderd zijn.
Medicatie discussie, dat was het.
Dat hoort hier niet thuis, laat die jongen het oplossen met zijn begeleiders en doktoren.
Dat hoort hier niet thuis, laat die jongen het oplossen met zijn begeleiders en doktoren.
Ik weet niet waar het over gaat, ik zag dat mijn grap naar @RonnReeves verwijderd was. Ik heb die discussie niet gevolgd.Het was een hele discussie van zelfverklaarde psychologen die volgens mij meer kwaad dan goed deden.Ik weet niet waar het over gaat, ik zag dat mijn grap naar @RonnReeves verwijderd was. Ik heb die discussie niet gevolgd.
Censuur piraat, cencuur.Het was een hele discussie van zelfverklaarde psychologen die volgens mij meer kwaad dan goed deden.
Daar gaan we weer

Jongen wil blijkbaar hier zn verhaal kwijt.Die jongen is nu toch weggejorist inmiddels? Daarmee is het probleem bij de oorzaak netjes opgelost imo.
Had ik niet gezien, maar goede zaak. Ook voor zijn eigen gemoedstoestand.Die jongen is nu toch weggejorist inmiddels? Daarmee is het probleem bij de oorzaak netjes opgelost imo.