apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Ik had laatst nog wat strafpuntjes genomen. Was wel heftig, ik lag er een hele nacht wakker van.Ik kan me niet heugen ooit een strafpunt te hebben gekregen.![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had laatst nog wat strafpuntjes genomen. Was wel heftig, ik lag er een hele nacht wakker van.Ik kan me niet heugen ooit een strafpunt te hebben gekregen.![]()
Ik heb tenminste werkende en getrainde hersenen en begrijp de betekenis van perifeer.Ik vraag me af of je hersenen ook verlamt raken wanneer je een gezichtverlamming hebt. 🤔
Maar jij gaat dan ook geen confrontaties aan met @wovano.Ik kan me niet heugen ooit een strafpunt te hebben gekregen.![]()
Kijk jij in het vervolg maar uit als het onweert.Heb je een gezichtsverlamming?
O. Ja dan waren die rim grapjes wel ongepast. Excuses
Wat? Ik bied oprecht mijn excuses aan.
Daar heb jij dan weer geen last van @Steks, mazzelpik.Krachtpatsers, het vliegtuigpersoneel houdt je in de gaten!
![]()
![]()
Wat vliegtuigpersoneel het eerste aan jou opvalt als jij gaat boarden
Dacht jij dat je anoniem en onopgemerkt een vliegtuig kan instappen? Niets is minder waar: de cabin crew houdt je in de gaten! Er zijn wat dingen waar stewards en stewardessen specifiek op letten, waa...www.telegraaf.nl
Dit mag toch helemaal niet? Want stel jij tikt een op zijn bek. Krijg jij een klacht aan je broek.Krachtpatsers, het vliegtuigpersoneel houdt je in de gaten!
![]()
![]()
Wat vliegtuigpersoneel het eerste aan jou opvalt als jij gaat boarden
Dacht jij dat je anoniem en onopgemerkt een vliegtuig kan instappen? Niets is minder waar: de cabin crew houdt je in de gaten! Er zijn wat dingen waar stewards en stewardessen specifiek op letten, waa...www.telegraaf.nl
Beetje overdreven om zo te reageren als ze je aanwijst.Dit mag toch helemaal niet? Want stel jij tikt een op zijn bek. Krijg jij een klacht aan je broek.
Dat gaat sowieso alllen maar op voor het economy gepeupel.Daar heb jij dan weer geen last van @Steks, mazzelpik.
Nee hoor.Dit mag toch helemaal niet? Want stel jij tikt een op zijn bek. Krijg jij een klacht aan je broek.
Dus.... Een kopstoot?Dit mag toch helemaal niet? Want stel jij tikt een op zijn bek. Krijg jij een klacht aan je broek.
Kan ik mij niet permitteren.
Sommige hiero wel. Die hebben zo'n grote plaat voor hun kop

En anderen hebben niets te beschadigen.Sommige hiero wel. Die hebben zo'n grote plaat voor hun kop
![]()
Dit mag toch helemaal niet? Want stel jij tikt een op zijn bek. Krijg jij een klacht aan je broek.

Naar welk forum ga je?Grapjes maken....ok.... maar getroll kan zo ver gaan dat iedereen op het forum zich niet meer prettig voelt. Mensen...uit respect voor Big-T, hou even op met het getroll. Wees correct met elkaar. Wil je met iemand sollen...doe het dan via een privébericht maar verpest het geesteskind van Big-T niet. Als je deze oproep niet kan appreciëren...dan moet je misschien een ander forum, tijdelijk, opzoeken.
Ach ja, als je hier gelukkig van wordt.