Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #171.141
Pond is meer waard dan euro 😉

Nja 1 euro is meer dan 1 pond

EDIT (Het is vroeg..Ik bedoel dat 1 pond meer is dan 1 euro (1.15 euro op het moment, wat vrij laag is)

Weet niet of dat hetzelfde is als 'waarde', wat je in NL voor een euro kunt kopen is tegenwoordig een beetje hetzelfde als wat je hier voor een pond kunt kopen.

Ik mis ze wel, maar niet super vaak, scheelt dat we bijna elke dag praten en we gaan zeker 2x per jaar naar Nederland :o (en soms zij ook hierheen).

• #171.144

EDIT (Het is vroeg..Ik bedoel dat 1 pond meer is dan 1 euro (1.15 euro op het moment, wat vrij laag is)

Weet niet of dat hetzelfde is als 'waarde', wat je in NL voor een euro kunt kopen is tegenwoordig een beetje hetzelfde als wat je hier voor een pond kunt kopen.

Ik mis ze wel, maar niet super vaak, scheelt dat we bijna elke dag praten en we gaan zeker 2x per jaar naar Nederland :o (en soms zij ook hierheen).
Ja daar heb je ook gelijk in wel respect voor je hoor! Dat je gewoon naar een ander land verhuist, moet je maar kunnen.

• #171.145

In Nederland zou je wel gratis met @ak kunnen trainen.
:rolleyes:

• #171.146
  • #171.147
D
Zo, dat is wel een hele knappe man!
IMG_8157.jpeg

• #171.150
me belt was dus paar weken geleden gejat in de gym, vandaag zag ik hem toevallig bij de squat rek en die heb ik weer terug gejat.

• #171.154
  • #171.160
Gemengde reacties op mijn laatst geposte self loaded leg press filmpje :roflol:

Screenshot_20231004_093437_YouTube.jpg

Terug
Naar boven