In dit/mijn geval is het echt moeten. Iemand moet de boel draaiende houden.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In dit/mijn geval is het echt moeten. Iemand moet de boel draaiende houden.
Dan kunnen we dus zeggen dat ze heus niet verder gaan zonder jou?In dit/mijn geval is het echt moeten. Iemand moet de boel draaiende houden.

Jawel, als 2 collega’s een twaalf uurs dienst draaien kan dat prima.Dan kunnen we dus zeggen dat ze heus niet verder gaan zonder jou?![]()
Werk. 😎Ga je nou alweer op vakantie?
Ben je soms leraar bij de luchtmacht?
De 2-jarigen die thuisbleven, hadden een hoger cortisolniveau in hun speeksel dan de groep die naar het dagverblijf ging. In de zeer kleine groep van 3,5- en 5-jarigen kinderen die thuis werden verzorgd, werd dat verschil niet aangetroffen.Grappig. Kinderen die naar de kinderopvang gaan, hebben een lager stressniveau
![]()
Verrassend verschil ontdekt tussen kinderen die wel en niet naar het dagverblijf gaan
Finse onderzoekers hebben speekselmonsters genomen van honderden kinderen en deden mogelijk een opzienbarende ontdekking.wibnet.nl
Grappig. Kinderen die naar de kinderopvang gaan, hebben een lager stressniveau
![]()
Verrassend verschil ontdekt tussen kinderen die wel en niet naar het dagverblijf gaan
Finse onderzoekers hebben speekselmonsters genomen van honderden kinderen en deden mogelijk een opzienbarende ontdekking.wibnet.nl
Waarom?Raar dat ze dat niet hadden verwacht. Zeker in Finland zou je wel verwachten dat kinderopvang beter is voor kinderen.
Totaal niet onverwacht.Onderzoeken in andere Europese landen hebben echter juist ongebruikelijk hoge cortisolniveaus gevonden bij kinderen in de dagopvang.
En dat is speciaal voor Scandinavië?Wordt in het artikel ook deels uitgelegd, maar in Finland zijn dagverblijven en scholen, net zoals in bijv Denemarken en Zweden, goed geregeld en op basis van 'het kind' in plaats van simpelweg een oppas adres. Waar mijn kind zat hier in Engeland is een beetje hetzelfde als Scandinavische landen. De kinderen worden begeleid door ervaren begeleiders met de nodige opleidingen, er wordt gestructureerd te werk gegaan, er is sociale omgang met kinderen. Dat hebben kids gewoon nodig.
Tuurlijk kun je na een zo'n onderzoek niet gelijk conclusies trekken, maar ik vind het geen verrassing.
Bij sommige moeders begrijp ik wel dat de kinderopvang een verlossing is voor die kinderen, jaRaar dat ze dat niet hadden verwacht. Zeker in Finland zou je wel verwachten dat kinderopvang beter is voor kinderen.
Bij sommige moeders begrijp ik wel dat de kinderopvang een verlossing is voor die kinderen, ja
En dat is speciaal voor Scandinavië?
In Nederland kan je niet zonder opleiding (en VOG) op een groep staan.
Doel jij op iemand? 😌Bij sommige moeders begrijp ik wel dat de kinderopvang een verlossing is voor die kinderen, ja
Als je eigen post nou eens goed naleest dan snap je mijn vraag.Engeland is een beetje hetzelfde als Scandinavische landen. De kinderen worden begeleid door ervaren begeleiders met de nodige opleidingen,
Denk ook dat het te maken heeft hoe je jou kind opvoed. Ik laat die van ons alles doen en als ie valt heeft ie het meteen geleerd en weet ie het voor de volgende keer. Hoevaak die al niet vd bank is gevallen, de hond een klap geeft en de hond dus terug bijt, dacht dat ie kon vliegen van zijn stoel, leert het vanzelf wel een keer…En vaders ook. Mijn kind had heel lang de tijd nodig om te wennen aan kinderopvang, want hij wilde bij mij blijven. Hetzelfde gebeurde met school.
Bij sommige mensen is het maar goed dat ze geen kinderen hebben.
Iemand met een hele voorspelbare reactie, bedoel je?