XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #171.201
Als je eigen post nou eens goed naleest dan snap je mijn vraag.

Wat maakt Scandinavië zo speciaal en anders dan Nederland?

Nja, kijk bijvoorbeeld eens naar de betaalde zwangerschapsverlof/ouderschapsverlof (voor beide ouders). Ik ben jaren geleden in Denemarken op studiereis geweest en daar zijn de kinderopvangen gewoon heel veel beter. Google het zelf gewoon.

• #171.202
Denk ook dat het te maken heeft hoe je jou kind opvoed. Ik laat die van ons alles doen en als ie valt heeft ie het meteen geleerd en weet ie het voor de volgende keer. Hoevaak die al niet vd bank is gevallen, de hond een klap geeft en de hond dus terug bijt, dacht dat ie kon vliegen van zijn stoel, leert het vanzelf wel een keer…

Same here :roflol:

• #171.204
Bij ons is de kinderopvang voor kindjes een paradijs. Weet niet wat ze er doen, maar zodra die thuis komt ligt ie de rest vd dag op de bank

IMG_6936.jpeg

Blijft toch een helmonder he
Waar zijn zń slippers :D

• #171.206
Bij ons is de kinderopvang voor kindjes een paradijs. Weet niet wat ze er doen, maar zodra die thuis komt ligt ie de rest vd dag op de bank

IMG_6936.jpeg

Blijft toch een helmonder he

Wacht naar tot hij naar school gaat :o hier de eerste 2 weken, elke dag om 3 uur uit school en om 4 uur al op de bank in slaap omdat hij zo moe was van alles :roflol:

Maar goed, wordt ook gezegd dat dat verwacht wordt. Dat + HONGERRRRR zodra ze de school uitkomen

• #171.207
Wacht naar tot hij naar school gaat :o hier de eerste 2 weken, elke dag om 3 uur uit school en om 4 uur al op de bank in slaap omdat hij zo moe was van alles :roflol:

Maar goed, wordt ook gezegd dat dat verwacht wordt. Dat + HONGERRRRR zodra ze de school uitkomen
Ja dat was ons ook al gewaarschuwd vandaar dat zwemles wat later begint voor hem tegen die tijd aangezien die eerst een powernapje moet doen.
Honger heeft ie altijd wel, denk dat ie dat heeft van zijn moeder

• #171.208

Kinderen hebben geen honger. Tenzij ze in een derdewereldland leven.

• #171.209

New Girl Facepalm GIF by HULU

Ten eerste refereerde ik overduidelijk naar wat kind zou zeggen.

Ten tweede, niet relevant voor wat ik zei maar enkel en alleen wat jij zegt; helaas zijn er ook kinderen in westerse landen die honger lijden.

• #171.210
  • #171.216
Ik nodig je een keer uit om bij ons te eten mag je langs de kleine zitten. Dan zal je verbaasd zijn wat voor monster het is en hoeveel die eet als die “honger” heeft. Sta er zelf ook soms van te kijken hoeveel hij kan laaien.

• #171.217
  • #171.218
Als ze zo'n honger hebben in Afrika dan hadden ze niet van die dikke ronde buikjes.

• #171.219
Ik zit te denken om een youtube kanaal te starten waarin ik alleen maar quotes van Hell voorlees.

Een kanaal speciaal voor mensen met slaapproblemen.

• #171.220
Terug
Naar boven