Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #171.222
Wordt in het artikel ook deels uitgelegd, maar in Finland zijn dagverblijven en scholen, net zoals in bijv Denemarken en Zweden, goed geregeld en op basis van 'het kind' in plaats van simpelweg een oppas adres. Waar mijn kind zat hier in Engeland is een beetje hetzelfde als Scandinavische landen. De kinderen worden begeleid door ervaren begeleiders met de nodige opleidingen, er wordt gestructureerd te werk gegaan, er is sociale omgang met kinderen. Dat hebben kids gewoon nodig.

Tuurlijk kun je na een zo'n onderzoek niet gelijk conclusies trekken, maar ik vind het geen verrassing.
In welke westerse landen is dat dan niet zo?

• #171.224
Nja, kijk bijvoorbeeld eens naar de betaalde zwangerschapsverlof/ouderschapsverlof (voor beide ouders). Ik ben jaren geleden in Denemarken op studiereis geweest en daar zijn de kinderopvangen gewoon heel veel beter. Google het zelf gewoon.
Je had het over het beleid op de kinderopvang en nu begin je opeens over ouderschapsverlof.

Ik stel nogmaals de vraag. Wat maakt de kinderopvang in Scandinavië volgens jou anders en beter dan die in zeg Nederland?

• #171.230
Je had het over het beleid op de kinderopvang en nu begin je opeens over ouderschapsverlof.

Ik stel nogmaals de vraag. Wat maakt de kinderopvang in Scandinavië volgens jou anders en beter dan die in zeg Nederland?

Ik heb geen zin om een heel verslag erover te schrijven. Al gedaan toen ik in Denemarken op studiereis was om kinderopvangen te bezoeken.

Google gewoon, je bent toch ook vakantie op je telefoon/laptop/tablet, gezellig.

• #171.231
Ik heb geen zin om een heel verslag erover te schrijven. Al gedaan toen ik in Denemarken op studiereis was om kinderopvangen te bezoeken.

Google gewoon, je bent toch ook vakantie op je telefoon/laptop/tablet, gezellig.
Je weet het dus niet.

• #171.232

Jij doet een uitspraak. Ik vraag wat je precies bedoelt en dan is je reactie dat ik het moet googelen.

Ok, compleet normale manier van communiceren dit.
Doe je dat thuis ook?

• #171.233

Heb je ook een juiste kijk op kinderopvangen in Nederland?

• #171.234
En for the record, ik vroeg het uit interesse aangezien mijn vriendin in de kinderopvang werkt en het dus mogelijk meerwaarde voor ons kan hebben.

Maar prima als je weer zo compleet retarded moet gaan.

• #171.238
presidet-camacho.jpg

• #171.239
En for the record, ik vroeg het uit interesse aangezien mijn vriendin in de kinderopvang werkt en het dus mogelijk meerwaarde voor ons kan hebben.

Maar prima als je weer zo compleet retarded moet gaan.

Ik heb andere dingen te doen ja, we zijn niet allemaal op vakantie.

Terug
Naar boven