- Waardering
- 32.573
- Massa
- 160kg
Bijna 20k berichten heeft ze gepost en nog een mysterie hoe ze eruit ziet.
Vind het wel spannend zo!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bijna 20k berichten heeft ze gepost en nog een mysterie hoe ze eruit ziet.
rustaaaghIk zal het proberen beter uit te leggen.
Jij vroeg aan mij welke landen dit dan niet hadden.
Ik zeg dat ik het dan over alle andere westerse landen heb (dus exclusief Scandinavië en Finland) en ik zeg ook: moet ik elk land specifiek opnoemen?
Daar heb je geen antwoord op gegeven dus ging ik er van uit dat je zelf wel kunt uitvogelen welke westerse landen er zijn die niet Scandinavië of Finland zijn.

Wie?
Fijn dat je mijn vraag eindelijk hebt weten te beantwoorden. Dan heb ik nog een vervolgvraag, waar baseer je dat op?Ik zal het proberen beter uit te leggen.
Jij vroeg aan mij welke landen dit dan niet hadden.
Ik zeg dat ik het dan over alle andere westerse landen heb (dus exclusief Scandinavië en Finland) en ik zeg ook:
moet ik elk land specifiek opnoemen?
Daar heb je geen antwoord op gegeven dus ging ik er van uit dat je zelf wel kunt uitvogelen welke westerse landen er zijn die niet Scandinavië of Finland zijn.
Probeer minder te reageren op allerlei discussies. Je hebt vandaag 60/70 berichten geplaatst waarvan precies 0 met bodybuilding of sporten in het algemeen te maken heeft.
Fijn dat je mijn vraag eindelijk hebt weten te beantwoorden. Dan heb ik nog een vervolgvraag, waar baseer je dat op?
maar graag gedaan. Ook de 'waar baseer je dat op' heb ik allang beantwoord.Probeer minder te reageren op allerlei discussies. Je hebt vandaag 60/70 berichten geplaatst waarvan precies 0 met bodybuilding of sporten in het algemeen te maken heeft.
Online discussies win je nooit.

Ok het ligt weer eens niet aan jou.Ik had je vraag allang beantwoordmaar graag gedaan. Ook de 'waar baseer je dat op' heb ik allang beantwoord.
Misschien eerst alles even teruglezen voordat je weer vragen stelt?
Was jij niet degene die vond dat men rekening moest houden met de beperkingen van anderen?True, is gewoon irritant als mensen niet kunnen lezen waardoor je 5x hetzelfde moet uitleggen. Maar het is het ook niet waard![]()
3+ paginas vol in je berichten en 1 pagina is 20 dus 60+True, is gewoon irritant als mensen niet kunnen lezen waardoor je 5x hetzelfde moet uitleggen. Maar het is het ook niet waard
(En 33, niet 60/70 wtf)
Was jij niet degene die vond dat men rekening moest houden met de beperkingen van anderen?
3+ paginas vol in je berichten en 1 pagina is 20 dus 60+
Aan citaten alleen heb ik niet voldoende kan jij vanaf het moment dat je hebt gereageerd op dat artikel onze discussie destilleren uit alle berichten en dan aangeven op welke momenten je mij al antwoorden hebt gegeven die ik niet kon oppikken.Ik wil je best nogmaals de citaten sturen waarin ik antwoord geef, als je dat nodig hebt mbt je beperking.
Dan zal het in Engeland allemaal wel anders zijn ik tel 65 berichten iig.
Ga maar lekker privé met haar dan.Aan citaten alleen heb ik niet voldoende kan jij vanaf het moment dat je hebt gereageerd op dat artikel onze discussie destilleren uit alle berichten en dan aangeven op welke momenten je mij al antwoorden hebt gegeven die ik niet kon oppikken.
Krijg ik nou alleen zo’n hint?
Ouwe koppelaar!