Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #171.321
Huis wezen bezichtigen.
IMG20231005134555.jpg
IMG20231005134120.jpg
IMG20231005134114.jpg
Toch voor een bejaardentehuis gaan kijken?

• #171.334
Elke zondag peuter zwemles met alle moederkes en papas die obeesed zijn.
Snap echt niet dat gewoon letterlijk iedereen een goeie pens heeft en zelfs sommige kindjes op deze leeftijd al een body als een tank hebben. Vreemd genoeg word je juist zelf aangekeken alsof je een aparte bent tegenwoordig.

IMG_7031.jpeg

• #171.335
Snap echt niet dat gewoon letterlijk iedereen een goeie pens heeft en zelfs sommige kindjes op deze leeftijd al een body als een tank hebben. Vreemd genoeg word je juist zelf aangekeken alsof je een aparte bent tegenwoordig.

IMG_7031.jpeg
Grotere bicep dan z’n pap. 😌

• #171.336
@ak Dat ervaar ik ook. bijna alle mannen hebben pens(je) geen UB en skinny legs, als je dan met 50+ in shape(voor mijn doen) op het stand loopt of in het zwembad wordt je aangekeken alsof je een hunchback bent.

• #171.337

IMG_7031.jpeg
Verkeerde zwembad, bij ons zijn er vooral knappe milfjes en meestal ben ik de enige vader die erbij is :eyebrow:

• #171.338

IMG_7031.jpeg
Nu ben jij tov die mensen redelijk het andere eind van het spectrum, maar dat er niet een beetje gemiddelde of enigszins sportieve mensen tussenzitten is wel apart hoor.

• Heart
Waarderingen: AK
  • #171.339
Nu ben jij tov die mensen redelijk het andere eind van het spectrum, maar dat er niet een beetje gemiddelde of enigszins sportieve mensen tussenzitten is wel apart hoor.
Gevoelsmatig heb ik het idee dat 99% vd ouders denken “f**k it” en totaal yolo gaan met eten. Je ziet echt totaal niemand meer die traint of iig eruit ziet alsof die ooit een dumbell vasthoud. Mooiste is dan nog als je zo bij het peuterbad zit en al die kindjes in het midden spelen dat je wat praat met andere en het altijd over vissen of voetbal gaat. Vragen ze wat jou hobbies zijn; “ik train”, ok next topic 😂

• #171.340
Gevoelsmatig heb ik het idee dat 99% vd ouders denken “f**k it” en totaal yolo gaan met eten.

Hier in Engeland, waar overgewicht volgens mij een groter (haha) probleem is dan in NL, zijn 90% van de ouders die ik zie van mijn zoontje z'n klas juist niet aan de zwaardere kant. Veel sporten (althans zien eruit alsof ze sporten en komen in legging naar de school) en met meerderen al over trainen gehad.

Ligt denk ik meer an jouw specifieke regio binnenin NL :o :o

Terug
Naar boven