- Waardering
- 32.573
- Massa
- 160kg
Toch voor een bejaardentehuis gaan kijken?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch voor een bejaardentehuis gaan kijken?
Senioren heet dat tegenwoordig. Er zitten erbij die natural 140kg bankdrukken en armen van 45cm hebben.
Met hoeveel bf? Mijn pa ook 50 cm armen maar sky high bf.Senioren heet dat tegenwoordig. Er zitten erbij die natural 140kg bankdrukken en armen van 45cm hebben.
En hij is ook nog steeds1 van de sterkste mannen in de sportschool?Met hoeveel bf? Mijn pa ook 50 cm armen maar sky high bf.
Nee, maar vind jij sterk belangrijk of hoe het oogt? Ben jij meer de sterke mannen of bb? Je naam doet bb vermoeden maar…En hij is ook nog steeds1 van de sterkste mannen in de sportschool?
Waarom praat jij over jezelf in de 3e persoon?En hij is ook nog steeds1 van de sterkste mannen in de sportschool?
Omdat ik "De bello Gallico" gelezen heb.
schele
Hoe kan ik er nou op mijn 63ste nog uitzien als toen ik 23 was?Nee, maar vind jij sterk belangrijk of hoe het oogt? Ben jij meer de sterke mannen of bb? Je naam doet bb vermoeden maar…
Nee dat gaat niet maar dat vroeg ik ook niet.Hoe kan ik er nou op mijn 63ste nog uitzien als toen ik 23 was?
TRTHoe kan ik er nou op mijn 63ste nog uitzien als toen ik 23 was?
Dat gebruiken een paar oude ex mr Hollands die ik ken, die zijn maar iets gespierder dan ik en die spieren zien er raar uit.
Dan is het vast geen trt of spier, maar olie oidDat gebruiken een paar oude ex mr Hollands die ik ken, die zijn maar iets gespierder dan ik en die spieren zien er raar uit.
Grotere bicep dan z’n pap. 😌Elke zondag peuter zwemles met alle moederkes en papas die obeesed zijn.
Snap echt niet dat gewoon letterlijk iedereen een goeie pens heeft en zelfs sommige kindjes op deze leeftijd al een body als een tank hebben. Vreemd genoeg word je juist zelf aangekeken alsof je een aparte bent tegenwoordig.
![]()
Verkeerde zwembad, bij ons zijn er vooral knappe milfjes en meestal ben ik de enige vader die erbij isElke zondag peuter zwemles met alle moederkes en papas die obeesed zijn.
Snap echt niet dat gewoon letterlijk iedereen een goeie pens heeft en zelfs sommige kindjes op deze leeftijd al een body als een tank hebben. Vreemd genoeg word je juist zelf aangekeken alsof je een aparte bent tegenwoordig.
![]()

Nu ben jij tov die mensen redelijk het andere eind van het spectrum, maar dat er niet een beetje gemiddelde of enigszins sportieve mensen tussenzitten is wel apart hoor.Elke zondag peuter zwemles met alle moederkes en papas die obeesed zijn.
![]()
Gevoelsmatig heb ik het idee dat 99% vd ouders denken “f**k it” en totaal yolo gaan met eten. Je ziet echt totaal niemand meer die traint of iig eruit ziet alsof die ooit een dumbell vasthoud. Mooiste is dan nog als je zo bij het peuterbad zit en al die kindjes in het midden spelen dat je wat praat met andere en het altijd over vissen of voetbal gaat. Vragen ze wat jou hobbies zijn; “ik train”, ok next topic 😂Nu ben jij tov die mensen redelijk het andere eind van het spectrum, maar dat er niet een beetje gemiddelde of enigszins sportieve mensen tussenzitten is wel apart hoor.
Gevoelsmatig heb ik het idee dat 99% vd ouders denken “f**k it” en totaal yolo gaan met eten.