Dus eigenlijk heeft het jouw stelling over hoe het geregeld is Finland, Denemarken, Zweden en Engeland weinig tot geen waarde. Het is daar goed geregeld, maar dat het eigenlijk overal in de beschaafde westerse wereld wel zijn.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus eigenlijk heeft het jouw stelling over hoe het geregeld is Finland, Denemarken, Zweden en Engeland weinig tot geen waarde. Het is daar goed geregeld, maar dat het eigenlijk overal in de beschaafde westerse wereld wel zijn.
En ik vroeg daarop inIn welke westerse landen is dat dan niet zo?Ik zei Scandinavische landen. Niet 'en Engeland', ik zei dat ik nu zie dat in Engeland het meer en meer begint te lijken op hoe het al tientallen jaren in Scandinavische landen zo is en ik zei ook dat andere westerse landen dat ook doen.
Ze zullen vast 'hetzelfde' doen hier en daar, maar in Scandinavië is dit al tientallen jaren de norm. Niet simpelweg 'goed geregeld', meer dan dat.
En waar baseer je dat op? Op een onderzoek uitgevoerd in Finland, een land dat in feite niet Scandinavish is?Elk land dat niet Scandinavisch is muv enkele kinderopvangen.
En waar baseer je dat op? Op een onderzoek uitgevoerd in Finland, een land dat in feite niet Scandinavish is?
Het boeit ook helemaal niet, maar blijkbaar kan jij een simpele vraag niet eenvoudig beantwoorden.Omdat ik het hoofdzakelijk had over Denemarken (waar ikzelf ben geweest bij kinderopvangen) en Zweden.
Verder zei ik al dat Finland een van de beste kinderopvangen van Europa heeft (statistieken).
Wat boeit deze hele discussie eigenlijk? Alleen maar omdat ik zeg dat ik het niet een verrassend resultaat vind? ..
Het boeit ook helemaal niet, maar blijkbaar kan jij een simpele vraag niet eenvoudig beantwoorden.
Nee.Dat deed ik wel, alleen was dat niet voldoende voor jou. Ik heb je vraag beantwoord inmiddels.
Raar dat ze dat niet hadden verwacht. Zeker in Finland zou je wel verwachten dat kinderopvang beter is voor kinderen.
Omdat ik het hoofdzakelijk had over Denemarken (waar ikzelf ben geweest bij kinderopvangen) en Zweden.
Verder zei ik al dat Finland een van de beste kinderopvangen van Europa heeft (statistieken).
Wat boeit deze hele discussie eigenlijk? Alleen maar omdat ik zeg dat ik het niet een verrassend resultaat vind? ..
Finland heeft ook het beste primaire onderwijs, veel docenten met een masteropleiding, veel vrijheid voor docenten, late leerplicht. De vraag is of je dat ook zo makkelijk 1 op 1 kan overzetten naar Nederland. Ook omdat Finland veel homogener is dan veel andere landen in West- en Noord-Europa
Helemaal hilarisch is beelden van een of andere kinderopvang uit Scandinavië laten zien aan Amerikaanse ouders. Die zien dan kinderen zonder Dettol in een bos lopen zonder aangeharkte paden en dan zien ze die kinderen zittend een punt aan een stok maken met een echt mes. Dat kunnen ze niet bevatten.
Raar dat ze dat niet hadden verwacht. Zeker in Finland zou je wel verwachten dat kinderopvang beter is voor kinderen.
Wordt in het artikel ook deels uitgelegd, maar in Finland zijn dagverblijven en scholen, net zoals in bijv Denemarken en Zweden, goed geregeld en op basis van 'het kind' in plaats van simpelweg een oppas adres.
Welke niet: alle die ik niet heb benoemd he. Moet ik elk land specifiek opnoemen?
Welke niet: alle die ik niet heb benoemd he. Moet ik elk land specifiek opnoemen? Beetje krom.
Het enige juiste antwoord op de vraag "In welke westerse landen is dat dan niet zo?" Is een opsomming van landen, iets wat je tot op heden niet hebt gedaan.
Het enige juiste antwoord op de vraag "In welke westerse landen is dat dan niet zo?" Is een opsomming van landen, iets wat je tot op heden niet hebt gedaan.
Dan had jij gewoon antwoord op mijn vraag moeten geven: ja, dat wil ik.
Simpel zat.

Nee, ik ga niet elk land van het westen minus Scandinavië en Finland specifiek opnoemen. Sleutel maar wat aan je topografie.

Je volledige post.