apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Ok.
Ze is 14 bijna 15 en deed niet aan sport?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok.
Even bij de les blijven. In het topic 'verpest" vermeldde ik dat het kwam door te intensief kunstschaatsen.
Hoe weet je nu of 't daardoor komt? Het is nu niet iets wat regelmatig voorkomt bij kinderen die kunstschaatsen of bijvoorbeeld turnen? Andersom zou ook nog kunnen: dat ze het al had, en daardoor goed in kunstschaatsen was?Even bij de les blijven. In het topic 'verpest" vermeldde ik dat het kwam door te intensief kunstschaatsen.
Even bij de les blijven. In het topic 'verpest" vermeldde ik dat het kwam door te intensief kunstschaatsen.
Alsof hij jouw vorige posts allemaal gelezen moet hebben, je plaatst dit letterlijk in een ander topic…Even bij de les blijven. In het topic 'verpest" vermeldde ik dat het kwam door te intensief kunstschaatsen.
Alsof hij jouw vorige posts allemaal gelezen moet hebben, je plaatst dit letterlijk in een ander topic…
Waarom zou die dat doen? Hij kan het ook gewoon vragen hier?Apfel reageerde zelf op de röntgenfotos in het andere topic, hij had gewoon even terug kunnen kijken en lezen.
Waarom zou die dat doen? Hij kan het ook gewoon vragen hier?
Dat is jouw interpretatie, feitelijk staat er nergens dat het een aanname is.Hij deed een aanname die hij vermomd als vraag. Als hij normaal had gevraagd dan was het 'doet of deed ze aan sport?' en niet 'ze is 12 maar deed niet aan sport?'.
Die komen zeker af op een groot wandelend eikeltje?![]()
Mooie herfstdag vandaag, wel koud maar droog en zonnig. En overal eekhoorntjes te zien!![]()

Die komen zeker af op een groot wandelend eikeltje?
![]()

Denk je dat ik me druk maak om wat een werkeloze buitenlander op een forum over mij zegt?
Haha, nee. Ik zou mij juist zorgen maken zodra ze het voor je gaat opnemenDenk je dat ik me druk maak om wat een werkeloze buitenlander op een forum over mij zegt?
Is ze buitenlandse?Denk je dat ik me druk maak om wat een werkeloze buitenlander op een forum over mij zegt?
Denk je dat ik me druk maak om wat een werkeloze buitenlander op een forum over mij zegt?
Ja
Zo identificeer ik je wel.